STWÓRZ GRĘ W UNITY, A NAUCZYSZ SIĘ PROGRAMOWANIA W C!
STWÓRZ GRĘ W UNITY, A NAUCZYSZ SIĘ PROGRAMOWANIA W C!
Unity to jeden z najpopularniejszych silników do tworzenia gier. Równocześnie, pracując w tym środowisku, możesz się nauczyć programowania w C, który jest nowoczesnym i wszechstronnym językiem. Podczas pisania skryptów potrzebnych do zbudowania gry poszczególne konstrukcje języka i ich zastosowanie nagle stają się proste i zrozumiałe. Dzięki nim można zaimplementować niestandardowe zachowania i mechanikę gry, i to na poziomie profesjonalnej, grywalnej gry! I właśnie taki jest cel tej książki - nauka bloków budulcowych programowania i języka C od podstaw.Oto siódme, uzupełnione i zaktualizowane wydanie cenionego podręcznika (dodano do niego kilka nowych rozdziałów). Dzięki lekturze poznasz od podstaw koncepcje programowania w języku C i płynnie przejdziesz do tworzenia gier w Unity. Nauczysz się pisać skrypty implementujące prostą mechanikę gier, programować proceduralnie i zwiększać złożoność swoich gier poprzez wprowadzanie inteligentnych nieprzyjaciół i pocisków zadających obrażenia. W kolejnych rozdziałach poznasz coraz ciekawsze możliwości Unity, niezbędne w projektowaniu gier, takie jak sterowanie oświetleniem, ruchami gracza, kamerą, programowanie kolizji i wiele innych.W książce między innymi:* podstawy programowania, w tym programowania zorientowanego obiektowego w języku C * przykłady skryptów C w środowisku Unity * interfejsy, klasy abstrakcyjne i rozszerzenia klas * tworzenie dokumentu projektu gry i podstawowych mechanizmów gier * stosy, kolejki, wyjątki, obsługa błędów * formaty XML i JSON i ich zastosowanie Mistrz programowania zaczynał od pisania gier!
Opis
- Język
- PL
- Ilość stron
- 424
- Data premiery
- 2023-09-06
- Rodzaj okładki
- MIĘKKA
- Termin realizacji
- 72
16 innych pozycji w tej samej kategorii: