EMPLOYEE EXPERIENCE MANAGEMENT JAKO PERSPEKTYWA ROZWOJU ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI W CZASACH EKONOMII DOŚWIADCZEŃ
EMPLOYEE EXPERIENCE MANAGEMENT JAKO PERSPEKTYWA ROZWOJU ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI W CZASACH EKONOMII DOŚWIADCZEŃ
lt:pgt:Jak się powiedziało A, to trzeba powiedzieć B. lt:brgt:Niniejsza książka kontynuuje i znacząco rozwija wątki podjęte w monografii Employee experience. lt:brgt:Zarządzanie kapitałem ludzkim w kategoriach rynku doznań (Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2022). lt:brgt:W zamierzeniu autorki ma poprowadzić Czytelnika przez zawierające pain points i love points meandry ścieżek przeżyć i doświadczeń pracowników, pomagając mu odkryć nową perspektywę zarządzania zasobami ludzkimi. Perspektywa podróży pracownika (employee journey), bo o niej mowa, zrywa z sekwencyjnością procesów personalnych i jest niezbędna ze względu na ekonomię doświadczeń i krystalizujący się w sprzyjających mu warunkach transgresji międzypokoleniowych na rynku pracy rynek doznań. lt:brgt:Zmusza ona pracodawców, którym zależy na retencji i zaangażowaniu pracowników, do inwestowania w ich (także cyfrowe w przypadku pracy zdalnej lub hybrydowej) doświadczenia. lt:brgt:Autorka jest przekonana, że wymienione uwarunkowania kontekstowe w połączeniu z technologiami ICT umożliwiającymi personalizację produktów/usług/działań wobec pracownika i minimalizującymi jego wysiłek otwierają nowy, fascynujący rozdział w życiu human resource management, a mianowicie employee experience management.lt:/pgt:
Opis
- Język
- PL
- Ilość stron
- 156
- Data premiery
- 2024-09-24
- Rodzaj okładki
- MIĘKKA
- Termin realizacji
- 72
16 innych pozycji w tej samej kategorii: