EMPLOYEE EXPERIENCE MANAGEMENT JAKO PERSPEKTYWA ROZWOJU ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI W CZASACH EKONOMII DOŚWIADCZEŃ

69,90 zł

EMPLOYEE EXPERIENCE MANAGEMENT JAKO PERSPEKTYWA ROZWOJU ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI W CZASACH EKONOMII DOŚWIADCZEŃ

lt:pgt:Jak się powiedziało A, to trzeba powiedzieć B. lt:brgt:Niniejsza książka kontynuuje i znacząco rozwija wątki podjęte w monografii Employee experience. lt:brgt:Zarządzanie kapitałem ludzkim w kategoriach rynku doznań (Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2022). lt:brgt:W zamierzeniu autorki ma poprowadzić Czytelnika przez zawierające pain points i love points meandry ścieżek przeżyć i doświadczeń pracowników, pomagając mu odkryć nową perspektywę zarządzania zasobami ludzkimi. Perspektywa podróży pracownika (employee journey), bo o niej mowa, zrywa z sekwencyjnością procesów personalnych i jest niezbędna ze względu na ekonomię doświadczeń i krystalizujący się w sprzyjających mu warunkach transgresji międzypokoleniowych na rynku pracy rynek doznań. lt:brgt:Zmusza ona pracodawców, którym zależy na retencji i zaangażowaniu pracowników, do inwestowania w ich (także cyfrowe w przypadku pracy zdalnej lub hybrydowej) doświadczenia. lt:brgt:Autorka jest przekonana, że wymienione uwarunkowania kontekstowe w połączeniu z technologiami ICT umożliwiającymi personalizację produktów/usług/działań wobec pracownika i minimalizującymi jego wysiłek otwierają nowy, fascynujący rozdział w życiu human resource management, a mianowicie employee experience management.lt:/pgt:

LIPKA ANNA
9788320826265

Opis

Język
PL
Ilość stron
156
Data premiery
2024-09-24
Rodzaj okładki
MIĘKKA
Termin realizacji
72
chat Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Ładowanie...