AUTENTYCZNY PERSONAL BRANDING, CZYLI SILNA MARKA OSOBISTA W PRAKTYCE
AUTENTYCZNY PERSONAL BRANDING, CZYLI SILNA MARKA OSOBISTA W PRAKTYCE
lt:pgt:Marka osobista to obecnie ważny element budujący zaufanie, rozpoznawalność oraz reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy prowadzisz własną firmę. Według badań o jej sile decyduje nie tylko strategiczne podejście do jej budowania, lecz także autentyczność i spójne komunikowanie w przestrzeni on-line i off-line. Angelika Chimkowska, specjalizująca się w tworzeniu strategii marek i sprzedaży on-line, w swojej najnowsze książce pokazuje, jak wykorzystać siłę marki osobistej w marketingu, sprzedaży czy pozyskiwaniu wartościowych pracowników oraz angażowaniu rozproszonych zespołów.lt:/pgt: lt:pgt:Dzięki lekturze jej książki:lt:/pgt: lt:pgt:- nauczysz się lt:stronggt:strategicznie planowaćlt:/stronggt: i krok po kroku lt:stronggt:budować lt:/stronggt:silną markę osobistą,lt:/pgt: lt:pgt:- zdiagnozujesz swoją lt:stronggt:unikalną osobowośćlt:/stronggt: marki osobistej,lt:/pgt: lt:pgt:- dowiesz się, jakie są najczęściej lt:stronggt:popełniane błędy lt:/stronggt:na profilach osobistych lt:stronggt:w social mediachlt:/stronggt:,lt:/pgt: lt:pgt:- zaplanujesz skuteczną lt:stronggt:komunikację marki osobistejlt:/stronggt: w 100% skoncentrowaną na twoim odbiorcy,lt:/pgt: lt:pgt:- poznasz 10 kroków pozwalających stworzyć profesjonalny lt:stronggt:profil na Linkedinlt:/stronggt:,lt:/pgt: lt:pgt:- dowiesz się, jakie lt:stronggt:trendy modowelt:/stronggt: wspierają nasz lt:stronggt:biznesowy wizeruneklt:/stronggt: i powodują, że jesteśmy postrzegani jako autentyczni i spójni,lt:/pgt: lt:pgt:- zgłębisz lt:stronggt:zasady netykiety i przeciwdziałania kryzysom lt:/stronggt:wizerunkowym w internecie,lt:/pgt: lt:pgt:- dowiesz się, jak właściwie reagować na lt:stronggt:krytykę i hejt w internecielt:/stronggt:,lt:/pgt: lt:pgt:- poznasz przydatne lt:stronggt:programy i aplikacjelt:/stronggt:, które ułatwiają działania z zakresu personal brandingu w codzienności biznesowej.lt:/pgt: lt:pgt:Dodatkowo w książce znajdziesz wypowiedzi wielu prawdziwych liderów, m.in.: Jacka Santorskiego, Jowity Michalskiej, Marka Kamińskiego czy Dominiki Bettman, o korzyściach i konsekwencjach aktywności w mediach społecznościowych czy najczęściej powtarzanych bzdurach dotyczących silnej marki osobistej w biznesie.lt:/pgt: lt:pgt:Jeśli więc szukasz sposobu na:lt:/pgt: lt:pgt:- autentyczną i spójną komunikację w biznesie,lt:/pgt: lt:pgt:- zbudowanie przywództwa na bazie swoich mocnych stron,lt:/pgt: lt:pgt:- umiejętne wywieranie pozytywnego wpływu przez Twoją aktywność w internecie i social mediach,lt:/pgt: lt:pgt:to książka Autentyczny personal brandingŁ nie tylko pozwoli Ci to osiągnąć, ale również pokaże, jak zrobić to w zgodzie z wyznawanymi wartościami.lt:/pgt: lt:pgt:***lt:/pgt: lt:pgt:lt:stronggt:Angelika Chimkowskalt:/stronggt: strateg silnych marek. Specjalizuje się w tworzeniu skutecznej komunikacji i sprzedaży wykorzystującej social selling. Autorka dwóch książek: Psychologia zmiany w życiu i biznesieŁ oraz Silna Marka na Linkedin, czyli social selling w praktyceŁ. Współautorka Biblii e-biznesu 3.0Ł.lt:/pgt: lt:pgt:Absolwentka Executive MBA, SGH oraz UW. Mówczyni na wielu prestiżowych konferencjach, w tym Pulsie Biznesu, Europejskim Forum Gospodarczym czy TEDx. Wykłada m.in. na studiach MBA na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim oraz w Collegium Civitas. Wymieniona przez ForbesŁ wśród 25 mistrzyń polskiego Linkedin 2021lt:/pgt:
Opis
- Język
- PL
- Ilość stron
- 272
- Data premiery
- 2022-05-25
- Rodzaj okładki
- MIĘKKA
- Termin realizacji
- 72
16 innych pozycji w tej samej kategorii: