OGILVY O REKLAMIE W EPOCE CYFROWEJ
OGILVY O REKLAMIE W EPOCE CYFROWEJ
David Ogilvy pozostał w naszej pamięci jako jeden z najbardziej wpływowych ludzi reklamy wszech czasów. Jego bestseler Ogilvy o reklamie podawał konkretne, rzeczowe rady pracownikom marketingu, PR, reklamy i branż pokrewnych, którzy chcieli odnosić większe sukcesy. Stał się w istocie branżowym podręcznikiem.Coraz szybsze tempo zmian zachodzących w epoce cyfrowej stawia agencjom reklamowym i ich klientom liczne nowe wymagania, a zarazem stwarza nowe okazje. Miles Young, wykorzystując doświadczenia zdobyte w czasie długiej i pełnej sukcesów pracy w agencji reklamowej Ogilvy Mather, napisał ten bardzo potrzebny podręcznik, w którym przedstawia elementarne prawdy, wydobyte kosztem wielkich starań z `szumu` cyfrowego. Rozważania, poparte wynikami najnowszych badań naukowych oraz zilustrowane studiami przypadków najlepszych kampanii reklamowych, zawierają praktyczne rady dla wszystkich, którzy zamierzają podjąć pracę w reklamie albo już w niej pracują. Wszechstronna tematyka książki obejmuje następujące zagadnienia:` ZACHOWANIE SIĘ MARKI W NOWYM PEJZAŻU CYFROWYM` ZNACZENIE EKOSYSTEMU CYFROWEGO` TWORZENIE INTELIGENTNYCH TREśCI, KTÓRE ANGAŻUJą ODBIORCĘ` TRZY POLA BITWY ` MEDIA SPOŁECZNOśCIOWE, MOBILNOśĆI CIąGŁOśĆ HANDLU` ZALEŻNOśCI MIĘDZY MARKAMI, NASTAWIENIEM SPOŁECZNYMA SPOŁECZEŃSTWEM` OKIEŁZNANIE MOCY TECHNOLOGII TWÓRCZYCH` PRZYDATNOśĆ DUŻYCH ZBIORÓW DANYCH` INTERNET A RYNKI WSCHODZąCE
Opis
- Język
- PL
- Ilość stron
- 288
- Data premiery
- 2018-10-10
- Rodzaj okładki
- TWARDA
- Termin realizacji
- 72
16 innych pozycji w tej samej kategorii: