DATA DRIVEN MARKETING O LOGICZNYM PODEJŚCIU DO PODEJMOWANIA DECYZJI
DATA DRIVEN MARKETING O LOGICZNYM PODEJŚCIU DO PODEJMOWANIA DECYZJI
Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej`Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacji procesów czy - idąc tropem marketingu 5.0 - zastosowaniu AI jako wsparcia, jak również naśladowaniu pracy samych marketingowców. W efekcie marketing staje się efektywniejszy, co bezpośrednio pozytywnie wpływa na wyniki przedsiębiorstwa.Sam termin data driven marketing jest bardzo obszerny, mieszczą się w nim wszystkie pojęcia wspólne dla marketingu i analityki danych. Autor książki stara się zgłębić najważniejsze z nich i pokazać:* Jak skuteczny może być marketing bazujący na danych * Na czym bazują techniki analizy danych * Dlaczego w marketingu online warto sięgać po narzędzia oferowane przez Google * Które z nich są szczególnie przydatne w marketingowej analizie danych * Jakimi rozwiązaniami można ewentualnie zastąpić narzędzia Google
Opis
- Język
- PL
- Ilość stron
- 304
- Data premiery
- 2024-07-03
- Rodzaj okładki
- MIĘKKA
- Termin realizacji
- 72
16 innych pozycji w tej samej kategorii: