IQ WZROSTU
IQ WZROSTU
Czy wiesz, jaki jest najlepszy sposób na stymulowanie rozwoju własnej firmy` Jeśli nie, nadszedł czas, aby poprawić swoją inteligencję wzrostu, tak by móc mądrze podejmować strategiczne decyzje.Próby odgadnięcia, jaki ruch należy wykonać, by poprawić wyniki firmy, mogą nas przytłoczyć. A przecież, jak dowiesz się z tej książki, istnieje tylko dziesięć prostych ` choć często błędnie pojmowanych ` ścieżek rozwoju. Każda dobra strategia wzrostu może być sprowadzona do wyboru właściwej kombinacji i sekwencji owych ścieżek w zależności od aktualnej sytuacji, w jakiej się znaleźliśmy.Tiffani Bova pomaga firmom na całym świecie w rozwiązaniu najbardziej dotkliwego problemu: `Jak dalej się rozwijać w obliczu ostrej konkurencji i szybko zmieniającego się otoczenia biznesowego``.Teraz zdecydowała się ` nawiązując do swojego wieloletniego doświadczenia ` podzielić się z nami kilkudziesięcioma fascynującymi i dogłębnie przeanalizowanymi studiami przypadku, które świetnie ilustrują szanse i zagrożenia wiążące się z obraniem każdej z dziesięciu ścieżek, to, jak owe ścieżki ze sobą współdziałają, a także jakie zastosowanie znajdują w dzisiejszym świecie biznesu. Dowiesz się, jak:Red Bull przełamał monopol Coca-Coli i PepsiCo na rynku napojów bezalkoholowych dzięki obraniu ścieżki penetracji bazy klientów, aby zdobyć punkt zaczepienia w sektorze entuzjastów sportu, a następnie przeniknąć do rynku głównego. Marvel przeobraził się z borykającego się z problemami wydawnictwa komiksowego w olbrzyma branży rozrywkowej dzięki obraniu strategii dywersyfikacji klientów i produktów, przenosząc uwagę z komiksów na filmy z bohaterami ze swoich komiksów. Starbucks przeszedł kryzys marki, kiedy to przytłoczył swoich klientów strategią ekspansji produktowej, a następnie skorygował kurs z przywróconym na stanowisko prezesa Howardem Schulzem u sterów i powrócił na ścieżkę doświadczenia konsumenckiego. Dzięki wnikliwym analizom tych i wielu innych studiów przypadku dowiesz się, dlaczego powielanie strategii, które sprawdziły się u twoich konkurentów, albo poleganie na strategiach, które sprawdziły się u ciebie w przeszłości, może okazać się błędem. Nabranie pewności w rozwijaniu firmy wymaga rozwinięcia w sobie inteligencji wzrostu.***Książka Bovy, godna następczyni prac Michaela Portera, to rzadki dar ` otwiera nam drzwi do nowych pomysłów i działań. Żadnych pięknych słówek, tylko ciężko zdobyta wiedza, która może zainicjować wielkie zmiany w organizacjach małych i dużych.Seth Godin, autor książki To jest marketing!Wszyscy pragniemy, aby nasze firmy dobrze się rozwijały, ale jak możemy tego dokonać` Na szczęście Tiffani Bova ma odpowiedzi na nasze pytania. W swojej książce prezentuje nam dziesięć ścieżek rozwoju ` od stworzenia fascynującego doświadczenia konsumenckiego po niekonwencjonalne rozwiązania. Swoje spostrzeżenia popiera solidnymi danymi i przykładami świetnie prosperujących przedsiębiorstw. Masz wybór: dalej krocz utartą ścieżką albo podążaj za Tiffani Bovą prosto w przyszłość.Daniel H. Pink, autor książki Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację***TIFFANI BOVAzajmuje się strategiami rozwoju i innowacji w firmie Salesforce. Z jej doradztwa korzystają klienci na całym świecie. Przez ostatnie dwadzieścia lat stała na czele generujących przychody oddziałów w rozmaitych firmach ` zarówno tych umieszczonych na liście Fortune 500, jak i należących do grupy start-upów. Dziesięć lat pracowała jako wybitny pracownik analityczno-badawczy dla firmy Gartner ` światowego lidera sektora doradczo-badawczego specjalizującego się w strategicznym wykorzystaniu nowoczesnych technologii. Jej wnikliwe analizy i spostrzeżenia pomogły zwiększyć udział w rynku i przychody takim firmom jak Microsoft, Cisco, Hewlett-Packard, IBM, Oracle, SAP, ATT, Dell, Amazon-AWS i wielu innym wiodącym przedsiębiorstwom. W ręku trzymasz pierwszą książkę autorki.
Opis
- Język
- PL
- Ilość stron
- 376
- Data premiery
- 2019-10-18
- Rodzaj okładki
- MIĘKKA
- Termin realizacji
- 72
16 innych pozycji w tej samej kategorii: