WYCENA PRZEDSIĘBIORSTWA
WYCENA PRZEDSIĘBIORSTWA
Książka prezentuje proces wyceny integrujący proces prognozowania sprzedaży oraz pokazuje zależności między poszczególnymi etapami tych procesów. Stanowi głos w dyskusji nad standaryzacją procedur wyceny, szczególnie metodami dochodowymi, gdzie istotne znaczenia ma analiza fundamentalna wycenianego podmiotu oraz ocena otoczenia w którym ten podmiot funkcjonuje.Publikacja stanowi przewodnik po tym, jak przeprowadzić wycenę metodami dochodowymi stosując zintegrowane podejście tj. traktując firmę jako organizm funkcjonujący w szerszym otoczeniu. Analiza przykładów rzeczywistych oraz powołania na dane źródłowe, opracowania i raporty branżowe mogą dać cenne wskazówki praktyczne analitykom przeprowadzającym wyceny przedsiębiorstw.Do niewątpliwych zalet ksiązki należy zintegrowane, całościowe podejście do procesu wyceny: analiza makrootoczenia, analiza otoczenia konkurencyjnego, analiza przedsiębiorstwa, prognoza sprzedaży i wyników finansowych. W praktyce będą z pewnością przydatne konkretne sugestie stosowanych procedur wyceny pokazane na przykładach wraz z wybranymi metodami i uzasadnieniem zastosowania.Książka jest przeznaczona dla osób zajmujących się finansami przedsiębiorstw, a w szczególności wyceną przedsiębiorstw w praktyce biznesu, oraz dla pracowników naukowych i studentów kierunków finansowych.
Opis
- Język
- PL
- Ilość stron
- 268
- Rodzaj okładki
- MIĘKKA
- Termin realizacji
- 72
16 innych pozycji w tej samej kategorii: