TECHNIKI OBRONY CENY. JAK SPRZEDAWAĆ SKUTECZNIE BEZ OBNIŻANIA CENY WYD. 2022

49,90 zł

TECHNIKI OBRONY CENY. JAK SPRZEDAWAĆ SKUTECZNIE BEZ OBNIŻANIA CENY WYD. 2022

lt:pgt:Za drogoŁ, Cena jest za wysokaŁ, Wy to już zupełnie powariowaliście z tymi cenamiŁ to słowa, których handlowcy boją się chyba najbardziej. Jak zareagujesz? Będziesz kłócił się z klientem, mówiąc: Proszę spojrzeć na jakośćŁ, czy od razu udzielisz rabatu? Żaden z tych ruchów nie jest najlepszy. A co powinieneś zrobić? Obronić cenę!lt:/pgt: lt:pgt:Tradycyjnie etap obrony ceny pojmuje się jako moment obiekcji, w którym klient mówi do sprzedającego: Ta cena jest za wysoka. Czy możemy coś z nią jeszcze zrobić?Ł lub też wprost: To dla nas za drogoŁ. Jednak rzeczywista obrona ceny jest wpisana w cały proces sprzedaży. Na etapie badania potrzeb sprytny klient stara się wywrzeć wpływ na handlowca i na pytanie: Co jest dla pana ważne?Ł odpowiada cenaŁ. Na etapie prezentacji oferty znów niepozornie, ale w sposób skuteczny handlowiec może obronić cenę. Jeśli umie wywołać pragnienie posiadania czy współpracy schodzi ona na dalszy plan. Traci swoją ważność. Lecz jakich konkretnych technik użyć, aby obronić cenę i by klient przystał na naszą propozycję? Znajdziecie je w niniejszej książce.lt:/pgt: lt:pgt:To już drugie - uaktualnione i rozszerzone - wydanie lt:emgt:Technik obrony cenylt:/emgt:, które zawiera dużo nowego, skutecznego materiału. Roman Kawszyn i Adam Szaran porządkują w niej sprzedaż w taki sposób, by czytelnik widział, co się składa na obronę ceny, jak owa obrona przebiega i jak konkretnie tego dokonać. Prezentują też propozycje technik na każdy z etapów sprzedaży. Konkrety, schematy odpowiedzi, algorytmy lingwistyczne to wszystko znajdziesz w tej książce, i dzięki nim będziesz wiedzieć jak właściwe reagować, gdy klient neguje cenę.lt:/pgt: lt:pgt:***lt:/pgt: lt:pgt:lt:stronggt:Oddajemy podręcznik poprawiony, rozszerzony, jeszcze bardziej skuteczny!lt:/stronggt:lt:/pgt: lt:pgt:lt:emgt:Z upływem czasu nasze doświadczenie i umiejętności się zmieniły. Zmieniło się też postrzeganie technik przez klientów, zmieniła się ich skuteczność. () Dziewięć lat to około 1800 szkoleń, które przeprowadziliśmy, 20 000 handlowców, którym pomogliśmy, kilkaset firm i kilkadziesiąt branży, z którymi mieliśmy do czynienia. A przede wszystkim to wiele refleksji na temat tego, co działa, a co już nie. Wszystkie te głosy uwzględniliśmy w tym wydaniu lt:/emgt:Technik obrony cenylt:emgt:.lt:/emgt:lt:/pgt: lt:pgt:lt:emgt:Czego spodziewać się po drugim wydaniu książki? Przede wszystkim nowego podejścia do tematu badania potrzeb. Już na tym etapie handlowiec musi bronić ceny, więc cały ten rozdział napisaliśmy na nowo. Rozdział o prezentacji oferty uzupełniliśmy o technikę wizualizacji, która sprawia, że nieskuteczny już język korzyści nadal działa i wywołuje pragnienie posiadania waszego produktu lub waszej usługi. A ma to znaczący wpływ na finalną obronę ceny.lt:/emgt:lt:/pgt: lt:pgt:lt:emgt:Konkretne algorytmy technik obrony ceny zostały powiększone o dwa schematy lingwistyczne. Dodatkowo zajęliśmy się sytuacją, w której klient nie daje szansy sprzedającemu na obronę ceny i po jej usłyszeniu mówi np. Zastanowię się nad tymŁ, Prześpię się z tymŁ, Odpowiem za kilka dniŁ. Jest więc dużo nowego, skutecznego materiału!lt:/emgt:lt:/pgt: lt:pgt: ze wstępult:/pgt:

9788382311617

Opis

Język
PL
Ilość stron
124
Data premiery
2022-10-28
Rodzaj okładki
MIĘKKA
Termin realizacji
72
chat Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Ładowanie...