WSPÓŁTWORZENIE WARTOŚCI W MARKETINGU

99,00 zł

WSPÓŁTWORZENIE WARTOŚCI W MARKETINGU

Problematyka wartości, w tym także współtworzenia wartości stanowi w obszarze nauk o zarządzaniu bardzo ważny obiekt badań w ostatnich latach. Także w Polsce coraz bardziej przykuwa uwagę. Jest przedmiotem badań w różnych obszarach. W niewielkim stopniu była ona odnoszona do sektora szkolnictwa wyższego [`]. Książka Katarzyny Dziewanowskiej pt. `Współtworzenie wartości w marketingu. Przykład szkolnictwa wyższego` jest rzetelną pracą naukową, zarówno z teoretycznego, jak i praktycznego punktu widzenia [`]. Poważnym osiągnięciem Autorki jest przedstawienie wyników interesujących badań empirycznych przeprowadzonych na relatywnie dużej próbie w Polsce.Prof. dr hab. Lechosław GarbarskiAkademia Leona Koźmińskiego w WarszawieKsiążka Katarzyny Dziewanowskiej przynosi wiedzę wartościową dla środowiska naukowego, ale także cenną i zrozumiałą dla praktyków zarządzania publicznego i dla polityków. Rzadko się zdarza, żeby praca rzetelna pod względem naukowym i wykorzystująca różnorodne techniki badawcze była jednocześnie łatwa w odbiorze i zrozumiała dla odbiorców spoza środowiska akademickiego. Monografia dr Dziewanowskiej łączy te cechy. Może także stanowić wzór dla innych autorów pod względem przejrzystości wywodu, uporządkowania wątków i posługiwania się naukowym językiem. Wreszcie, pokazuje ona, jak pisząc na temat specyficzny dla jednej dyscypliny naukowej, można stworzyć pracę interesującą także z perspektywy interdyscyplinarnej (autor tej recenzji jest ekonomistą, a książkę przeczytał z dużym zainteresowaniem).Dr hab. Mikołaj HerbstUniwersytet WarszawskiCentrum Europejskich Studiów Regionalnych i Lokalnych

9788381286770

Opis

Język
PL
Ilość stron
406
Rodzaj okładki
MIĘKKA
Termin realizacji
72
chat Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Ładowanie...