TRZY FILARY BIZNESU W INTERNECIE KOMPLEKSOWY PRZEWODNIK PO NARZĘDZIACH E-MARKETINGOWYCH
TRZY FILARY BIZNESU W INTERNECIE KOMPLEKSOWY PRZEWODNIK PO NARZĘDZIACH E-MARKETINGOWYCH
lt:brgt:Książka jest zbiorem porad dotyczących najlepszych form promocji i rozwoju firmy w oparciu o trzy filary: WIZERUNEK, KLIENTÓW i OPINIĘ. Dzięki lekturze poznasz najnowsze trendy w e-marketingu, dowiesz się czym jest GDN, Google AdWords, pozycjonowanie i w jaki sposób działają ich mechanizmy. Nauczysz się, jak unikąć podstawowych błędów przy tworzeniu strony, z jakimi agencjami pracować i w jaki sposób rozliczać efekty ich działań. W książce pojawia sie odpowiedź na puytanie, które nurtuje większość przedsiębiorców: Co robić aby wyróżnić się na rynku i pokonać konkurencję?
Opis
- Język
- PL
- Ilość stron
- 222
- Data premiery
- 2019-07-23
- Rodzaj okładki
- MIĘKKA
- Termin realizacji
- 72
16 innych pozycji w tej samej kategorii: