MISTRZOWIE SKALOWANIA BIZNESU. ZASKAKUJĄCE FAKTY O FIRMACH OSIĄGAJĄCYCH NAJWIĘKSZE SUKCESY
MISTRZOWIE SKALOWANIA BIZNESU. ZASKAKUJĄCE FAKTY O FIRMACH OSIĄGAJĄCYCH NAJWIĘKSZE SUKCESY
lt:pgt:lt:stronggt:Czego możesz się nauczyć od prawdziwej legendy Doliny Krzemowej i całego panteonu kultowych liderów? Że kluczem do sukcesu w skalowaniu biznesu nie jest talent, sieć znajomości czy doskonała strategia. Najważniejszy jest lt:/stronggt:lt:emgt:lt:stronggt:przedsiębiorczy umysłlt:/stronggt:lt:/emgt:lt:stronggt: swoiste nastawienie na przedsiębiorczość, które można kształtować i rozwijać.lt:/stronggt:lt:/pgt: lt:pgt:lt:stronggt:Reid Hoffman założyciel LinkedInlt:/stronggt:, inwestor w funduszu inwestycyjnym VC Greylock Partners jest rozchwytywanym doradcą szefów firm i państw. W każdym odcinku swojego podcastu lt:emgt:Masters of Scalelt:/emgt: rozmawia z innym gościem wizjonerem. Jego rozmówcami byli zarówno liderzy kultowych firm takich jak Apple, Nike, Netflix, Spotify, Starbucks, Google, Instagram czy Microsoft, jak i założyciele nowatorskich i przełomowych start-upów, m.in. 23andMe, TaskRabbit, Black List i Walker Company, które rozwiązują problemy XXI wieku.lt:/pgt: lt:pgt:Wszystkie barwne historie, wnikliwe analizy i wnioski współczesnych założycieli i liderów zostały zebrane w niniejszą książkę. Łączą się w niej w zestaw praktycznych, choć często sprzecznych z intuicją, zasad. Jak wpaść na dobry pomysł i przekształcić go w skalowalny biznes? Czego możemy się nauczyć, słysząc niepewne NIEŁ? Kiedy powinniśmy przestać słuchać naszych klientów? Które pożary należy gasić natychmiast, a którym można pozwolić się tlić? I czy próbując uczynić ten świat lepszym miejscem, można zarobić jakieś pieniądze?(Odpowiedź: Tak. Ale zyski i wartości muszą iść ze sobą w parze).lt:/pgt: lt:pgt:Dzięki tej książce poznasz nie tylko zwycięskie strategie współczesnych liderów skalowania, ale także dowiesz się o ich licznych i czasem naprawdę żenujących błędach oraz chwilach porażek. Ale co najważniejsze ich historie pokażą Ci, jak przejść do fazy rozwoju, w której Twoja firma będzie osiągać wysokie i szybko rosnące przychody przy jednoczesnych wysokich zyskach.lt:/pgt: lt:pgt:***lt:/pgt: lt:pgt:lt:emgt:A gdybyś tak, zamiast uczyć się od jednego przedsiębiorcy, mógł jednocześnie przyswoić wiedzę od wielu najznamienitszych założycieli firm naszych czasów?Ta książka, łącząc wciągające historie z praktycznymi wnioskami i spostrzeżeniami liderów światowego formatu, pomoże ci zrealizować twoje największe, najodważniejsze pomysły.lt:/emgt:lt:/pgt: lt:pgt:lt:stronggt:ADAM GRANTlt:/stronggt:, autor bestsellerów New York TimesaŁ lt:emgt:Leniwy umysł lt:/emgt:ilt:emgt: Buntownicy lt:/emgt:oraz gospodarz podcastu TED lt:emgt:WorkLifelt:/emgt:lt:/pgt: lt:pgt:lt:emgt:Książka, którą trzeba zabrać ze sobą na bitwę, jaką jest budowanie firmy lub kariery. Jest pełna dobrze napisanych historii, ale najważniejszym jej elementem są wnioski, które wyciąga z nich Hoffman konkretne, praktyczne i łatwe do zapamiętania.lt:/emgt:lt:/pgt: lt:pgt:lt:stronggt:REED HASTINGSlt:/stronggt:, współzałożyciel i dyrektor generalny Netflixalt:/pgt: lt:pgt:lt:emgt:Reid Hoffman wyśmienicie potrafi przejść prosto do sedna każdego przypadku biznesowego i zamienić go w niezapomnianą lekcję. Jeśli jesteś na etapie skalowania swojej firmy lub po prostu lubisz dobrze opowiedziane historie to jest książka, w której się rozsmakujesz. lt:/emgt:lt:/pgt: lt:pgt:lt:stronggt:BOB IGERlt:/stronggt:, prezes i dyrektor wykonawczy The Walt Disney Companylt:/pgt: lt:pgt:lt:emgt:Bez względu na to, czy prowadzisz start-up, czy próbujesz wprowadzić zmianę w dużej organizacji, zasady biznesowe przedstawione w tej książce pomogą ci wdrożyć swoją strategię w sposób kreatywny, spójny i realistyczny.lt:/emgt:lt:/pgt: lt:pgt:lt:stronggt:SATYA NADELLA,lt:/stronggt: dyrektor generalny Microsoft Corporationlt:/pgt: lt:pgt:lt:emgt:Aby móc być przywódcą z wizją i sercem, należy zacząć od słuchania i uczenia się od innych. Książka ta składa się z krótkich historii, z których każda stanowi oddzielną ważną lekcję. Jest pełna konkretnych (czasem zaskakujących!) rad, które pomogą ci przyspieszyć twoją podróż.lt:/emgt:lt:/pgt: lt:pgt:lt:stronggt:ANGELA AHRENDTSlt:/stronggt:, była dyrektor generalny Burberry i szefowa działu Apple Retaillt:/pgt:
Opis
- Język
- PL
- Ilość stron
- 350
- Data premiery
- 2022-09-14
- Rodzaj okładki
- MIĘKKA
- Termin realizacji
- 72
16 innych pozycji w tej samej kategorii: