REWOLUCJA Z MARKETING AUTOMATION

69,00 zł

REWOLUCJA Z MARKETING AUTOMATION

Trwająca od kilkunastu lat rewolucja technologiczna, ogromna penetracja internetu a także technologie mobilne stworzyły zupełnie nowego konsumenta. Konsumenta, który oprócz tego, że zmienił swój sposób podejmowania decyzji zakupowych, pozostawia po sobie tysiące śladów na stronach internetowych, w aplikacjach mobilnych, mapach oraz w systemach transakcyjnych. Nowy konsument i dane, które można o nim gromadzić przedefiniowało również rolę marketingu i postawiło przed współczesnymi marketerami niezwykłe wyzwania, których opanowanie wymaga nie tylko odpowiednich narzędzi technologicznych ale również nowego rodzaju wiedzy.`Rewolucja z Marketing Automation` przeprowadza czytelnika przez innowacyjną technologię marketingu online, opartego na:` zbieraniu i przetwarzaniu dużej ilości danych nt. użytkowników,` dostarczaniu spersonalizowanych wiadomości we wszystkich kanałach w czasie rzeczywistym,` automatyzacji procesów,` usprawnianiu komunikacji między działami marketingu i sprzedaży.Co wyróżnia książkę`-Case studies: publikacja ilustrowana przykładami wdrożenia poszczególnych rozwiązańw funkcjonujących na naszym rynku przedsiębiorstwach.-Aktualna i atrakcyjna tematyka: rynek Marketing Automation rozwija się bardzo dynamicznie ` zarówno w Polsce, jak i na świecie. Obecnie już 142 700 firm korzysta z tych rozwiązań, a wartość rynku wynosi 1,6 miliarda dolarów.-Praktyczny charakter: bogata w przykłady zastosowań oraz ilustracje działania systemu, stanie się przydatnym kompendium dla marketerów szukających przewodnikapo technologiach Marketing Automation.-Odpowiednia zarówno dla początkujących i zaawansowanych: stopniowo buduje wiedzęo Marketing Automation: od podstaw po rozwiązania zaawansowane i nowatorskie.O AUTORZE:Grzegorz Błażewicz ` Założyciel i Prezes Zarządu SALESmanago Marketing Automation, pierwszej w Polsce i jednej z pierwszych w Europie platform automatyzacji marketingu, z której dziś korzysta 5000 firm w 40 krajach świata. Posiada ponad 15 lat doświadczenia w polskiej międzynarodowej branży marketingowej. Swoją karierę zawodową rozpoczynał w agencjach marketingowych w Nowym Jorku i Londynie. Przez 6 lat pełnił funkcję Dyrektora Marketingu Grupy Kapitałowej Comarch.W 2006 roku został mianowany Prezesem Zarządu Interia.pl, największego portalu Internetowego w Polsce, który zatrudniał wtedy ponad 250 osób i był notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Błażewicz jako 30-latek był wtedy jednym z najmłodszych prezesów wśród spółek giełdowych w Polsce.Od 5 lat jako przedsiębiorca zajmuje się tworzeniem oprogramowania dla działów marketingu. Finalista konkursu Przedsiębiorca Roku EY 2014.

9788301187415

Opis

Język
PL
Ilość stron
186
Data premiery
2016-07-20
Rodzaj okładki
MIĘKKA
Termin realizacji
72
chat Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Ładowanie...