MARKA OSOBISTA W BRANŻY IT. JAK JĄ ZBUDOWAĆ I ROZWIJAĆ
MARKA OSOBISTA W BRANŻY IT. JAK JĄ ZBUDOWAĆ I ROZWIJAĆ
lt:pgt:Jesteś specjalistą IT. I jesteś dobry w tym, co robisz. Masz wiedzę, doświadczenie, chcesz się nimi podzielić z innymi, pomóc im radzić sobie z problemami, które sam już dawno rozwiązałeś, może także zaprezentować się od tej strony przyszłym pracodawcom i zleceniodawcom, tylko... kto - poza Tobą - wie o tym, co potrafisz, w czym jesteś biegły? Koledzy z pracy? Klienci? Dziś, w dobie powszechnego dostępu do sieci, urządzeń i narzędzi pozwalających łatwo i szybko się zareklamować, dotarcie do osób, do których chcesz dotrzeć jako specjalista w danym obszarze IT, powinno być proste. Jednak nie każdy potrafi to zrobić ot tak. Naturalnie i bez znacznego nakładu pracy.lt:brgt:lt:brgt:lt:brgt:lt:brgt:Do zbudowania marki osobistej nie wystarczy znajomość technikaliów. Potrzebna jest wiedza dotycząca samej marki osobistej: czym jest, jakie są jej składowe. Warto także mieć świadomość korzyści wiążących się z jej posiadaniem. Potem można się skupić na metodach jej kreowania. Wreszcie dobrze będzie poznać historie osób powszechnie znanych w świecie rodzimego IT, by móc zaczerpnąć naukę z ich doświadczeń. Wszystko to znajdziesz w książce, która - w co mocno wierzy jej autor, ekspert w branży IT, bloger, youtuber i podcaster - pomoże Ci w stworzeniu silnej marki osobistej.lt:/pgt:
Opis
- Język
- PL
- Ilość stron
- 176
- Data premiery
- 2024-02-20
- Rodzaj okładki
- MIĘKKA
- Termin realizacji
- 72
16 innych pozycji w tej samej kategorii: