WARTOŚCI WE WPISACH POLSKICH PARTII POLITYCZNYCH W INTERNECIE W OKRESIE OKOŁOWYBORCZYM W 2015 ROKU
WARTOŚCI WE WPISACH POLSKICH PARTII POLITYCZNYCH W INTERNECIE W OKRESIE OKOŁOWYBORCZYM W 2015 ROKU
W publikacji podjęty został temat wypowiedzi medialnych partii politycznych w social mediach. Autor w swoich badaniach nie tylko analizuje wpisy poszczególnych ugrupowań, ale także zestawia ze sobą aktantów w celu wykazania różnic komunikacyjnych między nimi na podstawie zaproponowanych wymiarów, stanowiących ciekawą alternatywę wobec stosowanych tradycyjnych podziałów na osi prawica ` lewica. Podobieństwa i różnice w komunikacji partii pozwalają spojrzeć z innej perspektywy na wyniki wyborów w 2015 roku zarówno w czasie kampanii wyborczej, jak i w półrocznym okresie powyborczym. Publikacja została wydana w ramach serii wydawniczej Projektowanie komunikacji.
Opis
- Język
- PL
- Ilość stron
- 242
- Rodzaj okładki
- MIĘKKA
- Termin realizacji
- 72
16 innych pozycji w tej samej kategorii: