PROCES USAMODZIELNIANIA WYCHOWANKÓW PIECZY ZASTĘPCZEJ. STUDIUM TEORETYCZNO-EMPIRYCZNE
PROCES USAMODZIELNIANIA WYCHOWANKÓW PIECZY ZASTĘPCZEJ. STUDIUM TEORETYCZNO-EMPIRYCZNE
Monografia Proces usamodzielniania wychowanków pieczy zastępczej. Studium teoretyczno-empiryczne jest ważnym i potrzebnym przedsięwzięciem naukowym, ukazującym w sposób kompleksowy zagadnienie usamodzielniania się wychowanków pieczy zastępczej. Stanowi również niezwykle cenne kompendium wiedzy na temat sposobów organizowania procesu usamodzielnienia, a także napotykanych trudności i ograniczeń w tym obszarze. Cenne rekomendacje i wnioski dla praktyki zawarte w pracy mogą przyczynić się do udoskonalania praktyki pomocowej w zakresie będącym przedmiotem podjętych analiz. Jest to o tyle istotne, że system pieczy zastępczej stoi przed licznymi wyzwaniami w zakresie skutecznego wspierania wychowanków we wchodzeniu w dorosłość. Warto podkreślić, że w Polsce brakuje ujednoliconego i wystandaryzowanego programu usamodzielniania wychowanków opuszczających pieczę zastępczą. Prezentowana monografia może wypełnić lukę w tym obszarze. dr hab. Małgorzata Ciczkowska-Giedziuń, prof. uczelniUniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Data sheet
- Język
- PL
- Ilość stron
- 206
- Rodzaj okładki
- MIĘKKA
- Termin realizacji
- 72
16 other products in the same category: