STRATEGICZNA KARTA WYNIKÓW
STRATEGICZNA KARTA WYNIKÓW
W niniejszej publikacji autorzy prezentują, uznany za rewolucyjny, system mobilizowania ludzi do wypracowania misji przedsiębiorstwa. Jest to system zarządzania oparty na całościowym pomiarze zrównoważonych zestawień wskaźników, łączący przyszłe tj. strategiczne cele ze wskaźnikami dotyczącymi bieżących zadań. W Sears skutecznie wdarażamy zasady strategicznej karty wyników, nadając ostateczny kształt procesowi naszej transformacji. Gorąco popieram pomysły Kaplana i Nortona dotyczące przekazywania wizji i realizacji strategii. Wprowadzając je, nasze przedsiębiorstwo będzie mogło skutecznie wkroczyć na nową drogę rozwoju.Richard T. Quinn, Wiceprezes ds. Jakości Korporacji Sears, Roebuck Company
Data sheet
- Język
- PL
- Ilość stron
- 276
- Rodzaj okładki
- MIĘKKA
- Termin realizacji
- 72
16 other products in the same category: