AGENCJE RATINGOWE I RATINGI KREDYTOWE
AGENCJE RATINGOWE I RATINGI KREDYTOWE
Książka stanowi aktualne kompendium wiedzy o agencjach ratingowych.Wśród zaprezentowanych zagadnień:` geneza ich powstania oraz ewolucja modeli biznesowych:` spektrum oferowanych usług i produktów:` struktura rynku usług ratingowych i uwarunkowania jego zmiany:` regulacje nadzorcze oraz inicjatywy na rzecz deoligopolizacji rynku w Unii Europejskiej i Stanach Zjednoczonych:` metodologie wyznaczania ratingów suwerennych, banków oraz korporacji niefinansowych:` polityka agencji ratingowych w dobie pandemii COVID-19.Intencją Autorów, oprócz przybliżenia wskazanych powyżej zagadnień, jest kompleksowa prognoza uwarunkowań i kierunków rozwoju rynku agencji ratingowych po kryzysie pandemicznym, ze szczególnym zwróceniem uwagi na kwestię obiektywnej i wyważonej oceny potencjalnych konsekwencji trwania modelu oligopolistycznego z dominującą rolą `Wielkiej Trójki`.
Data sheet
- Język
- PL
- Ilość stron
- 220
- Rodzaj okładki
- MIĘKKA
- Termin realizacji
- 72
16 other products in the same category: