KLUCZ DO ZROZUMIENIA NABYWCY
KLUCZ DO ZROZUMIENIA NABYWCY
dr Anna Maria Nikodemska-Wołowik adiunkt w Zakładzie MarketinguNa co dzień łącząca pracę na Uczelni z praktyką rynkową: uczestniczka wielu stypendiów i staży zagranicznych (2003 - IFDP w IESE Business School, University of Navarra, Barcelona, 2002-HTW Dresden, 1997-Copenhagen Business School, 1995- University of Wales, Cardiff, 1992- University of Strathclyde, Glasgow, 1991-University of Economic Sciences i Indiana University School of Business, Budapeszt), autorka licznych publikacji prasowych i konferencyjnych oraz cenionych podręczników (najważniejsze książki: `Jakościowe badania marketingowe`, PWE, Warszawa 1999, `Zasady skutecznej prezentacji w biznesie`, Wyd.UG, Sopot 2000, `Marketing. Studia przypadków`, Wydawnictwo UG, Sopot 2002 /redaktor i współautor/, `Nie tylko LOGOtyp. Wyróżnienie i przynależność w biznesie`, Oficyna Wydawnicza Branta, Bydgoszcz - Gdańsk 2004): członek prestiżowej organizacji IESE Business School Alumni Association: Doświadczenia praktyczne: aktualnie współpracuje z Grupą A5 oraz KiM Atelier jako specjalista ds. badań marketingowych: współpracowała m.in. z Polskim Towarzystwem Ekonomicznym i Gdańską Fundacją Kształcenia Menedżerów, z wydawnictwem VIPress Poland Ltd, IUM Eurotest i Pracownią Badań Społecznych w Sopocie, odbyła praktykę zawodową w Sparkasse Kiel, RFN.
Data sheet
- Język
- PL
- Ilość stron
- 224
- Rodzaj okładki
- MIĘKKA
- Termin realizacji
- 72
16 other products in the same category: