ZJAWISKA PROPAGANDY I MANIPULACJI W PRASIE, TELEWIZJI, RADIU I INTERNECIE TOM II

zł39.90

ZJAWISKA PROPAGANDY I MANIPULACJI W PRASIE, TELEWIZJI, RADIU I INTERNECIE TOM II

W zgromadzonych w publikacji tekstach naukowych padły ważne kwestie ` postulaty badawcze, pytania, które mogą stanowić cenne inspiracje do dalszych rozważań. Słuszne jest założenie redakcyjne, zwerbalizowane we wstępie, że książka pozwoli poszerzyć dyskurs naukowy związany z perswazją, manipulacją czy propagandą o nowe interesujące pola badawcze, ale także pomoże uświadomić odbiorcom medialnych przekazów, jak prawidłowo odczytywać działania `producentów kontekstu`, by w pełni świadomie konsumować treści serwowane za pośrednictwem prasy, radia, telewizji czy Internetu.Z recenzji prof. dr. hab. Dariusza RottaJest to pozycja oryginalna, interesująca, cenna poznawczo, z walorami dydaktycznymi w obrębie nauk o komunikacji społecznej i mediach (komunikacji wizerunkowej, dziennikarstwa, medioznawstwa), socjologii i marketingu komercyjnego.Z recenzji dr. hab. Arkadiusza Dudziaka, prof. UWM

9788383312187

Data sheet

Język
PL
Ilość stron
132
Rodzaj okładki
MIĘKKA
Termin realizacji
24
chat Comments (0)
No customer reviews for the moment.
Loading...