ZJAWISKA PROPAGANDY I MANIPULACJI W PRASIE, TELEWIZJI, RADIU I INTERNECIE TOM II
ZJAWISKA PROPAGANDY I MANIPULACJI W PRASIE, TELEWIZJI, RADIU I INTERNECIE TOM II
W zgromadzonych w publikacji tekstach naukowych padły ważne kwestie ` postulaty badawcze, pytania, które mogą stanowić cenne inspiracje do dalszych rozważań. Słuszne jest założenie redakcyjne, zwerbalizowane we wstępie, że książka pozwoli poszerzyć dyskurs naukowy związany z perswazją, manipulacją czy propagandą o nowe interesujące pola badawcze, ale także pomoże uświadomić odbiorcom medialnych przekazów, jak prawidłowo odczytywać działania `producentów kontekstu`, by w pełni świadomie konsumować treści serwowane za pośrednictwem prasy, radia, telewizji czy Internetu.Z recenzji prof. dr. hab. Dariusza RottaJest to pozycja oryginalna, interesująca, cenna poznawczo, z walorami dydaktycznymi w obrębie nauk o komunikacji społecznej i mediach (komunikacji wizerunkowej, dziennikarstwa, medioznawstwa), socjologii i marketingu komercyjnego.Z recenzji dr. hab. Arkadiusza Dudziaka, prof. UWM
Data sheet
- Język
- PL
- Ilość stron
- 132
- Rodzaj okładki
- MIĘKKA
- Termin realizacji
- 24
16 other products in the same category: