ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE W TEORII I PRAKTYCE FIRMY
Adam Stabryła
![](public/covers/9788301166403.jpg)
Oprawa:
MIĘKKA
Liczba stron:
378
Wydawca:
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN
ISBN:
9788301166403
Opis produktu
Chcesz zarządzać firmą - opracuj strategię! Uznany na rynku podręcznik akademicki, przedstawiający kompleksowe ujęcie problematyki związanej z zarządzaniem strategicznym w firmie. Opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich. Oprócz podstaw teoretycznych i metodologicznych zawiera empiryczne prezentacje strategii analiz i planów stosowanych w polskiej praktyce gospodarczej.Książka koncentruje się na zagadnieniach: koncepcja zarządzania strategicznego, typologia strategii zarządzania, wykorzystanie analizy preferencji, analiza strategiczna, planowanie strategiczne, implementacja strategii, kontrola strategiczna.Dodatkowymi walorami podręcznika są: kompleksowe ujęcie tematu, duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm, duża liczba rysunków i tabeli ilustrujących przedstawiane zagadnienia, bogata bibliografia.Rok wydania: 2023
Wymiary: 16.5x23.5cm
Dodaj recenzję
Zaloguj sie, aby móc dodać swoją recenzję.
Tytułów w bazie:
94 258
Ostatnia aktualizacja:
04-06-2024