Wpisz informacje, które znasz

zamknij

ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE W TEORII I PRAKTYCE FIRMY

Adam Stabryła

Oprawa:
MIĘKKA

Liczba stron:
378

Wydawca:
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN

ISBN:
9788301166403

89,00 PLN
Wysyłamy w 72 godziny

Opis produktu

Chcesz zarządzać firmą - opracuj strategię! Uznany na rynku podręcznik akademicki, przedstawiający kompleksowe ujęcie problematyki związanej z zarządzaniem strategicznym w firmie. Opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich. Oprócz podstaw teoretycznych i metodologicznych zawiera empiryczne prezentacje strategii analiz i planów stosowanych w polskiej praktyce gospodarczej.Książka koncentruje się na zagadnieniach: koncepcja zarządzania strategicznego, typologia strategii zarządzania, wykorzystanie analizy preferencji, analiza strategiczna, planowanie strategiczne, implementacja strategii, kontrola strategiczna.Dodatkowymi walorami podręcznika są: kompleksowe ujęcie tematu, duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm, duża liczba rysunków i tabeli ilustrujących przedstawiane zagadnienia, bogata bibliografia.

Rok wydania: 2023
Wymiary: 16.5x23.5cm

Dodaj recenzję

Zaloguj sie, aby móc dodać swoją recenzję.

Kategorie

Newsletter

Tytułów w bazie:

94 258

Ostatnia aktualizacja:

04-06-2024

Kontakt

mail: prus@prus24.pl

telefon: (22) 826-18-35

Copyright © 2001-2024 Główna Księgarnia Naukowa im. B. Prusa. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Home   /   Informacje   /   Kontakt
Projekt i realizacja:
MDA.pl