JAK TO POWIEDZIEĆ?
JAK TO POWIEDZIEĆ?
Wszystko zaczyna się od... rozmowyWyobraź sobie dwoje ludzi. Co sprawi, że z obcych staną się znajomymi` Co pozwoli im się przedstawić i czegoś nawzajem o sobie dowiedzieć` Rozmowa. Oczywiście, że wstępem do nowej znajomości jest rozmowa.To ona pomaga rozwinąć relację, ale często też przyczynia się do jej zakończenia. Wypowiedziane w zdenerwowaniu albo bez przemyślenia ostre słowa mogą zranić i zniszczyć to, co latami wypracowywano za pomocą innych słów - życzliwych i dobrych. Szczególnie w pracy, w relacji szef - podwładny, trzeba na nie uważać. Warto nauczyć się rozmawiać w sposób, który informuje, ale nie rani. Krytykuje, lecz nie obraża. Przekazuje wiedzę, ale nie poucza. I motywuje - szczerze, skutecznie i bez pseudopsychologicznej nowomowy.Szefie! A czy Ty wiesz, jak rozmawiać ze swoimi pracownikami`OdważnieMądrzeŻyczliwieOdpowiedzialnieO autorzeŁada Drozda - psycholog z wieloletnim doświadczeniem w pracy jako szkoleniowiec i coach. Zawodowo słucha ludzi i z nimi rozmawia: dba, aby kontakt, który nawiązuje, był autentycznym spotkaniem. Pomaga też swoim klientom prawdziwie rozmawiać w miejscu pracy. Zachęca do odkrywania własnych emocji i odwagi bycia w kontakcie z emocjami innych ludzi. Uczy, jak chwalić oraz jak mówić rzeczy trudne i nie niszczyć przy tym relacji.
Opis
- Język
- PL
- Ilość stron
- 160
- Data premiery
- 2021-06-08
- Rodzaj okładki
- MIĘKKA
- Termin realizacji
- 72
16 innych pozycji w tej samej kategorii: