CIEMNA STRONA GASTRONOMII
CIEMNA STRONA GASTRONOMII
Tak, to nieprzyjemny temat, ale mnie nie dotyczy. U mnie pracują tylko uczciwe osoby. Mam do nich zaufanie.Jesteś pewien, że problem kradzieży pracowniczej nie jest Twoim problemem`A czy zdarzają Ci się niezgodności sprzedaży z raportami kasowymi` Częste awarie kasy fiskalnej` Spisy inwentarzowe zgadzające się co do grosza z teoretycznym zużyciem` Może nieoczekiwanie wzrósł koszt surowca` Zaufany kelner przyłapany na chowaniu pieniędzy do kieszeni tłumaczył się roztargnieniem` Słyszałeś o prezentach przekazywanych pracownikom przez dostawców` Czy dania z karty menu na pewno spożywane są tylko przez Gości`Jeśli któraś z powyższych sytuacji brzmi dla Ciebie znajomo, koniecznie sięgnij po ten poradnik. Pozwoli Ci on poznać w pierwszej kolejności mity, potem symptomy i metody kradzieży, a także jej konsekwencje dla lokalu oraz ` najważniejsze: skuteczne i sprawdzone metody walki z kradzieżą pracowniczą w branży gastronomicznej.Nie daj się zwieść, badania na temat nieuczciwości pracowniczej są bezlitosne:`7 na 10 osób ma tzw. elastyczną moralność, czyli są nieuczciwe wtedy, gdy nadarza się łatwa okazja. A o takie w biznesie gastronomicznym nietrudno.`W słabo kontrolowanym lokalu skala kradzieży może stanowić do 15% wielkości sprzedaży.`Taki poziom kradzieży łatwo może doprowadzić do bankructwa.`Nieuczciwości nie da się całkiem zlikwidować, ale przy dobrym zarządzaniu możesz ją ograniczyć do 1-2%.
Opis
- Język
- PL
- Ilość stron
- 162
- Rodzaj okładki
- MIĘKKA
- Termin realizacji
- 72
16 innych pozycji w tej samej kategorii: