KONCEPCJA PRAWODAWSTWA JAKO UCZENIA SIĘ. STUDIUM ADMINISTRACYJNOPRAWNE
KONCEPCJA PRAWODAWSTWA JAKO UCZENIA SIĘ. STUDIUM ADMINISTRACYJNOPRAWNE
Praca ma dużą wartość naukową. Autor patrzy na zagadnienie z zupełnie nowej perspektywy. Umiejętnie dobrał i wykorzystał literaturę. Można powiedzieć, że książka stanowi kopalnię wiedzy na temat prawa administracyjnego i kopalnię bibliograficzną. Wywody są jasne i logiczne, argumentacja przekonująca. Jest to niewątpliwie opracowanie nowatorskie, godne poparcia.prof. zw. dr hab. Elżbieta UraInteresujące opracowanie ` osadzone na oryginalnym (i wartościowym poznawczo) koncepcie prawodawstwa ujmowanego jako ` synergicznie przebiegający ` proces uczenia się. [...] analiza nie ogranicza się do przypadków stanowienia prawa przez administrujących, a obejmuje także ich zróżnicowane udziały w tworzeniu prawa przez inne organy władzy publicznej, a także procesy oddziaływania na prawodawstwo pozostające w gestii administrujących.dr hab. Piotr Lisowski, prof. UWr
Opis
- Język
- PL
- Ilość stron
- 162
- Rodzaj okładki
- MIĘKKA
- Termin realizacji
- 72
16 innych pozycji w tej samej kategorii: