ZARZĄDZANIE SILNĄ MARKĄ

79,00 zł

ZARZĄDZANIE SILNĄ MARKĄ

Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji ` nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkół wyższych ` wciąż rośnie. Marka staje się też ważnym narzędziem konkurowania miast, regionów czy krajów. Skutkuje to wzrostem zainteresowania tematem kształtowania strategii dla danej marki, ukierunkowanej na tworzenie i utrzymywanie jej kapitału, siły i wartości.Celem książki jest analiza wybranych czynników determinujących rozwój marek oraz strategie markowe, a także charakterystyka różnych aspektów zarządzania marką, w tym planowania i realizacji strategii marki i portfela marek instytucji, oraz identyfikacja atrybutów silnej marki. Szczegółowo omówiono m.in. następujące zagadnienia:- definicja marki, ewolucja jej znaczenia i zastosowania w działalności organizacji,- elementy zarządzania marką, podejmowanie decyzji strategicznych z nią związanych,- prawne aspekty zarządzania marką, w tym międzynarodowy i polski system ochrony znaków towarowych oraz inne regulacje prawne,- narzędzia marketingu mix służące kształtowaniu silnej marki,- proces kształtowania programu Iojalnościowego marki, rodzaje funkcjonujących programów,- semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki,- najważniejsze problemy zarządzania marką w sytuacji kryzysowej.Książka została napisana przez wykładowców Podyplomowego Studium Zarządzania Marką w Kolegium Gospodarki światowej SGH w Warszawie. Jest przydatnym źródłem wiedzy dla kadry zarządzającej wszelkiego rodzaju przedsiębiorstw i instytucji, pracowników działów marketingu, a także studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem.

9788366402911

Opis

Język
PL
Ilość stron
444
Rodzaj okładki
MIĘKKA
Termin realizacji
72
chat Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Ładowanie...