WYCENA MAŁEGO PRZEDSIĘBIORSTWA
WYCENA MAŁEGO PRZEDSIĘBIORSTWA
Publikacja wyjaśnia, czym różni się wycena małego podmiotu gospodarczego od wyceny dużego przedsiębiorstwa. Zawiera odpowiedzi na pytania:- Które podmioty należy zaliczyć do małych przedsiębiorstw z punktu widzenia wyceniającego`- Dlaczego praktyka wyceny dużych przedsiębiorstw bywa niewystarczająca do poprawnej wyceny małego przedsiębiorstwa`- Jaki jest udział właściciela w procesie kreowania wartości małego przedsiębiorstwa`- Jak odczytać `kod wartości` małego przedsiębiorstwa`- Jak wykorzystać standardowe metody wyceny przedsiębiorstw do szacowania wartości małego podmiotu gospodarczego`- Jak wycenić małe przedsiębiorstwo w sposób uproszczony`W krajowej literaturze [...] problematyka małego przedsiębiorstwa była do tej pory traktowana marginalnie lub w ogóle pomijana. Nader często odrębność małego przedsiębiorstwa jest zawężana jedynie do małej skali działania, co jest nie tyle uproszczeniem, co wręcz błędem. Recenzowana książka przedstawia wielorakie aspekty metodyczne wyceny małego podmiotu gospodarczego.Z recenzji prof. nzw. dr. hab. Krystiana Pery
Opis
- Język
- PL
- Ilość stron
- 216
- Rodzaj okładki
- MIĘKKA
- Termin realizacji
- 72
16 innych pozycji w tej samej kategorii: