UWIEDŹ KLIENTA

59,00 zł

UWIEDŹ KLIENTA

Z marketingiem jest jak z seksem. Są różne poradniki, w których przeczytasz, jak robić to dobrze, lepiej, inaczej, skuteczniej. Ostatecznie to jednak Ty musisz sprawdzić co jest najlepsze dla Ciebie i zrobić `co trzeba`. W praktyce jednak ` wiele osób nie ma pojęcia jak się do tego zabrać i stosuje porady od przypadkowych osób, którym wydaje się, że umieją robić to dobrze. Tylko na końcu brakuje `Wielkiego O!` - Osiągnięcia sukcesu.A marketing to nie matematyka, gdzie 2 + 2 4 . Może być tak, że 2 + 2 5. I nie mówię nawet o orwellowskim podejściu do tego równania, ale o rzeczywistości społecznej jako sui generis. Pewnie zapytasz: `Że co proszę``Mówiąc po ludzku ` ludzie w zbiorowisku, to coś więcej niż tylko suma tych wszystkich jednostek. Pomyśl o tłumie. Tłum, to coś więcej niż tylko rzesza ludzi. To jeszcze magiczna siła. Ta, która pcha do rewolucji. Albo linczu.Ludzie w sieci to nie tylko `słupki` i wykresy. To nie tylko liczby i `statystyki`. To, co zadziała świetnie w jednym miejscu, nie musi działać w innym. Możemy starać się mówić uniwersalnie, ale prawda jest taka, że w marketingu naczelną odpowiedzią na wiele pytań jest (popularne wśród socjologów): to zależy.W marketingu nie ma prostych odpowiedzi. Tak samo jak w seksie. Baw się, eksploruj, eksperymentuj i zmieniaj taktykę. Dopiero wtedy się masz szansę na sukces.Gdzie są Twoi klienci` To zależy. Od czego` Co sprzedajesz, komu, po ile, jak się pozycjonujesz, jaką masz sieć dystrybucji, jaki budżet, jakie`Jak skuteczniej sprzedawać` To zależy. Od czego` Jak jest teraz, co możesz poprawić, co działa, a z czego warto zrezygnować`Trzymasz w ręku wybitnie przewrotną książkę.

9788301208608

Opis

Język
PL
Ilość stron
204
Rodzaj okładki
MIĘKKA
Termin realizacji
72
chat Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Ładowanie...