UWARUNKOWANIA SKUTECZNOŚCI MENTORINGU W ORGANIZACJI

69,00 zł

UWARUNKOWANIA SKUTECZNOŚCI MENTORINGU W ORGANIZACJI

Autorka podjęła próbę uporządkowania pojęć charakteryzujących proces mentoringu oraz wypracowała syntetyczną typologię mentoringu. Proces mentoringu ` rozumiany jako świadomie wdrażany proces wspomagania osób, a przez to organizacji w osiąganiu wyznaczonych celów z wykorzystaniem potencjału mentorowanego i kompetencji mentora ` został ukazany z perspektywy wszystkich jego interesariuszy, a więc zarówno mentora, mentorowanego, jak i organizacji, w której mentoring jest wykorzystywany.Realizacja celów pracy wymagała uzyskania odpowiedzi na następujące pytania badawcze: Jaka jest skala stosowania procesów mentoringu w przedsiębiorstwach w Polsce oraz jaki rodzaj mentoringu najczęściej wykorzystują polskie przedsiębiorstwa` Jakiego rodzaju efekty uzyskują poszczególni interesariusze procesów mentoringu w przedsiębiorstwach` Jakie wewnątrzorganizacyjne uwarunkowania mentoringu kształtują uzyskiwane przez przedsiębiorstwa efekty dotyczące rozwoju pracowników oraz efekty dotyczące rozwoju organizacji` Jakie są czynniki skuteczności procesów mentoringu w przedsiębiorstwie` Jaka zależność występuje między stopniem sformalizowania procesu mentoringu a jego skutecznością`Książka dostarcza pierwszego w Polsce obrazu mentoringu w grupie przedsiębiorstw otrzymanego na podstawie wyników badania reprezentatywnego.

9788301200244

Opis

Język
PL
Ilość stron
264
Rodzaj okładki
TWARDA
Termin realizacji
72
chat Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Ładowanie...