SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU JAKO INSTRUMENT BUDOWANIA REPUTACJI I ZAUFANIA DO INSTYTUCJI FINANSOWYCH

76,00 zł

SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU JAKO INSTRUMENT BUDOWANIA REPUTACJI I ZAUFANIA DO INSTYTUCJI FINANSOWYCH

Reputacja i zaufanie są warunkiem koniecznym w działalności tradycyjnych oraz alternatywnych instytucji finansowych, które doko-nują transferu kapitału pieniężnego w gospodarce od deponentów do kredytobiorców. Doświadczenia polskie i międzynarodowe wskazują, że reputację i zaufanie buduje się latami, a można ją utracić bardzo szybko. Kryzys zaufania i utrata reputacji wobec kon-kretnej instytucji mogą przenosić się na ocenę całego sektora usług finansowych. Jednym z instrumentów budowania reputacji i zau-fania na rynku usług finansowych jest stosowanie w praktyce koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu, m.in. poprzez odpo-wiedzialne kredytowanie, rzetelne informowanie i edukację konsumentów, odpowiedzialną sprzedaż produktów finansowych oraz stosowanie w działalności zasad etycznych.Monografia zawiera teksty naukowców i praktyków dotyczące takich zagadnień, jak:` ryzyko reputacyjne instytucji finansowych i jego mitygacja,` reputacja FinTech ,` audyt reputacyjny w instytucjach finansowych,` standardy ochrony, świadomość i edukacja konsumenta na rynku finansowym,` działania społeczne banków w Polsce i ich ocena,` konflikt między działalnością doradców i instytucji finansowych,` odpowiedzialna i etyczna sprzedaż produktów finansowych.Problematyka poruszana w monografii jest aktualna i ważna, szczególnie wobec obserwowanych nie tylko na polskim rynku praktyk sprzedażowych społecznie nieodpowiedzialnych (misselling). Monografia jest adresowana do pracowników naukowych, studentów uczelni kierunków ekonomicznych i społecznych, pracowników oraz zarządzających instytucjami finansowymi, a także ich klientów.

9788381022743

Opis

Język
PL
Ilość stron
260
Rodzaj okładki
MIĘKKA
Termin realizacji
72
chat Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Ładowanie...