PROGRAM LOJALNOŚCIOWY
40,01 zł
PROGRAM LOJALNOŚCIOWY
Książka stanowi doskonałe narzędzie zarówno dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy, jak i dla tych, którzy już program posiadają. Dzięki zaprezentowanym case study można dostrzec trendy i rozwiązania, jakie współcześnie oferują programy lojalnościowe swoim uczestnikom. Wśród przeanalizowanych przykładów znajdują się programy nagradzane w ogólnopolskich konkursach zarówno w obszarze B2B, jak i B2C. Książka zawiera także rozważania teoretyczne dotyczące omawianego pojęcia oraz wskazuje na decyzje, które należy podjąć, tworząc program lojalnościowy.
9788365648853
Opis
- Język
- PL
- Ilość stron
- 120
- Rodzaj okładki
- MIĘKKA
- Termin realizacji
- 72
chat
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
16 innych pozycji w tej samej kategorii: