GLOSARIUSZ TERMINOLOGII CALL CENTER/HELP DESK
GLOSARIUSZ TERMINOLOGII CALL CENTER/HELP DESK
Glosariusz to pierwszy kompletny słownik specjalistycznej terminologii używanej w call centers i help desks. Zawiera 1155 terminów polsko- i anglojęzycznych obejmujących szeroką dziedzinę funkcjonowania call centers i help desks, od haseł związanych z informatyką, telekomunikacją, marketingiem, zarządzaniem ludźmi i przedsięwzięciami, poprzez sprzedaż i reguły zawierania umów, dostarczanie i zamawianie usług, miary efektywności, po hasła dotyczące technologii call center i zasad badań społecznych wykorzystywanych przy ocenie stopnia zadowolenia klientów. Obok haseł stricte związanych z obsługą telefoniczną, jak np. `scenariusz rozmowy` czy `call blending`, znajdziemy tu pozycje związane z zarządzaniem (`czas pracy`), z podsumowaniem przepisów prawa pracy odpowiednich dla telefonicznych centrów obsługi (`outsourcing`, `koszt produktywnej godziny pracy`) oraz technologiami informatycznymi (`baza wiedzy`, `zarządzanie wydajnością`, `kompresja danych`).Glosariusz, to coś więcej niż słownik terminów. Niektóre pozycje stanowią małą rozprawkę na dany temat, przy czym autor nie stroni od przywoływania osobistych doświadczeń i refleksji. Zwraca uwagę staranność językowa ` wszystkie angielskie terminy są trafnie przetłumaczone, a całość po prostu dobrze się czyta. W erze, gdy nie tylko encyklopedie i słowniki, ale i dokumentacje komercyjnych produktów tworzone są przez anonimowych internautów na zasadzie `wiki`, Glosariusz przywodzi na myśl dzieła dawnych rzemieślników, na których podpis mistrza był najlepszą gwarancją jakości.
Opis
- Język
- PL
- Ilość stron
- 340
- Rodzaj okładki
- TWARDA
- Termin realizacji
- 72
16 innych pozycji w tej samej kategorii: