GAMIFICATION

69,00 zł

Bitwa współczesnego marketingu toczy się przede wszystkim o uwagę konsumenta. Do opisu nowej rzeczywistości stworzono pojęcie `attention economy`, zakładające, że uwaga jest zasobem rzadkim i to o nią należy przede wszystkim rywalizować.A jest to zadanie coraz trudniejsze (`) W jaki sposób my ` badacze marketingowi ` nadążamy za zmianami` Czy używane przez nas narzędzia są dobrze dopasowane do wyzwań współczesnego świata i błyskawicznie zmieniającego się respondenta` Czy potrafimy modyfikować swoje podejście i instrumenty badawcze, którymi się na co dzień posługujemy`Ze wstępu autorówTytułowa gamifikacja (grywalizacja) to wykorzystywanie schematów i mechanizmów znanych z gier poza kontekstem gier, zwłaszcza w różnych działaniach grupowych, w celu zwiększenia zaangażowania osób wykonujących określone zadania. Należy potraktować tę książkę jako zaproszenie do dyskusji i dalszych prac nad rozwojem gamification w praktyce badawczej. To nowatorska publikacja na naszym rynku wydawniczym.prof. dr hab. Małgorzata BombolNależy bardzo docenić wiedzę autorów w temacie, liczne przykłady z literatury i praktyki zagranicznej oraz opisy własnych eksperymentów. Książkę wzbogacają również komentarze i przykłady starań praktyków z polskiego rynku badań marketingowych. To praktyczny przewodnik po tym, jak dobrze zaprojektować angażujące badanie ilościowe i jakościowe.dr Michał Jan Lutostański

9788301213763

Opis

Język
PL
Ilość stron
206
Rodzaj okładki
MIĘKKA
Termin realizacji
72
chat Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Ładowanie...