INSTRUKCJA OBSŁUGI ŚCIEŻKI KLIENTA, CZYLI PRAKTYCZNY PRZEWODNIK PO CUSTOMER JOURNEY MAPS
INSTRUKCJA OBSŁUGI ŚCIEŻKI KLIENTA, CZYLI PRAKTYCZNY PRZEWODNIK PO CUSTOMER JOURNEY MAPS
Wyślij klienta w drogę ku Waszemu wspólnemu sukcesowiJesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy` Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów` Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi` A może osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie` Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco - ta książka jest dla Ciebie.Została ona pomyślana i napisana tak, by była dla Ciebie przewodnikiem po mapie podróży Twojego klienta (ang. customer journey map). Podczas lektury będziesz towarzyszyć mu w drodze do biznesowego sukcesu, i to przy Twoim pełnym zrozumieniu jego potrzeb i oczekiwań. Co ważne, osobą, która wyznaczy trasę, będziesz Ty! Ta książka przeprowadzi Cię krok po kroku przez proces tworzenia ścieżki klienta - wyjaśni zarówno teorię, jak i aspekty praktyczne. Dowiesz się, jak zbierać i analizować dane, jak identyfikować kluczowe punkty kontaktu, a także jak dalej pracować ze zdobytą wiedzą. To jak` Ruszamy w drogę`
Opis
- Język
- PL
- Ilość stron
- 160
- Data premiery
- 2024-04-08
- Rodzaj okładki
- MIĘKKA
- Termin realizacji
- 72
16 innych pozycji w tej samej kategorii: