DZIAŁANIA MARKETINGOWE I ICH UREGULOWANIA W POLSCE
DZIAŁANIA MARKETINGOWE I ICH UREGULOWANIA W POLSCE
Książka dotyczy prawnych i etycznych uwarunkowań marketingu. Ma na celu ułatwienie menedżerom odpowiadającym za działania marketingowe podejmowania decyzji w zgodzie z uregulowaniami prawnymi, środowiskowymi oraz etyką, co w konsekwencji powinno prowadzić do wzrostu zaufania do marketingu jako koncepcji działania przedsiębiorstw i poprawy jego społecznego wizerunku. Menedżerowie muszą bowiem nie tylko wykazywać zainteresowanie osiąganiem celów rynkowych, ale także szanować interesy konsumentów, przestrzegać reguł uczciwej konkurencji na rynku i poczuwać się do odpowiedzialności za środowisko naturalne.W publikacji tej omówiono m.in. uregulowania dotyczące:` bezpieczeństwa produktów i odpowiedzialności za ich wadliwość,` potwierdzania zgodności wyrobów ze standardami za pomocą znaków jakości,` bezpieczeństwa opakowań produktów dla konsumentów i środowiska naturalnego,` możliwości legalnego zabezpieczania niematerialnych zasobów przedsiębiorstwa (ochrona znaków towarowych, wzorów użytkowych i praw autorskich),` zasad kształtowania cen i ich komunikowania potencjalnym nabywcom,` stosunków między użytkownikami kanałów dystrybucji,` ograniczeń w obrocie niektórymi rodzajami produktów,` warunków oferowania wybranych rodzajów produktów,` komunikacji marketingowej,` ochrony interesów respondentów, badaczy i zleceniodawców odnoszące się do procesu projektowania badań, ich przebiegu i ogłaszania wyników.Opisano w niej także podmioty odpowiedzialne za przestrzeganie poszczególnych uregulowań, wskazywane przez organy wprowadzające te uregulowania, oraz formy reakcji konsumentów na niezgodne z uregulowaniami prawnymi działania marketingowe przedsiębiorstw i konsekwencje tego typu reakcji. Książka przeznaczona jest dla obecnych i przyszłych menedżerów wyższych szczebli. Może stanowić także inspirującą lekturę dla słuchaczy studiów typu MBA, studiów podyplomowych i studiów magisterskich z zakresu marketingu.
Opis
- Język
- PL
- Ilość stron
- 332
- Rodzaj okładki
- MIĘKKA
- Termin realizacji
- 72
16 innych pozycji w tej samej kategorii: