DETERMINANTY UŻYTECZNOŚCI RAPORTÓW FINANSOWYCH W KONTEKŚCIE GRUP UŻYTKOWNIKÓW INFORMACJI FINANSOWYCH
DETERMINANTY UŻYTECZNOŚCI RAPORTÓW FINANSOWYCH W KONTEKŚCIE GRUP UŻYTKOWNIKÓW INFORMACJI FINANSOWYCH
Książka prezentuje problematykę użyteczności raportów finansowych w kontekście grup użytkowników informacji finansowej. Podjęto w niej próbę rozpoznania głównych czynników determinujących użyteczność informacji finansowych, prezentowanych w raportach finansowych z punktu widzenia zróżnicowanych potrzeb informacyjnych interesariuszy.Wśród omówionych tematów:` znaczenie informacji dla użytkowników raportów finansowych,` identyfikacja interesariuszy informacji finansowych tworzonych w systemie rachunkowości i ich potrzeb informacyjnych,` istota raportowania finansowego i rodzaje sprawozdań finansowych,` cele, użyteczność i ograniczenia sprawozdań finansowych,` cechy użytecznego sprawozdania finansowego w powiązaniu z nadrzędnymi zasadami rachunkowości,` zakres informacyjny rocznego sprawozdania finansowego sporządzanego zgodnie z ustawą o rachunkowości i MSSF,` ewolucja modelu raportowania finansowego i niefinansowego.Książka jest skierowana do szerokiego grona odbiorców, zarówno pracowników działów finansowo-księgowych, jak i studentów kierunków ekonomicznych, a przede wszystkim osób wykorzystujących w swojej pracy sprawozdania finansowe.
Opis
- Język
- PL
- Ilość stron
- 150
- Rodzaj okładki
- MIĘKKA
- Termin realizacji
- 72
16 innych pozycji w tej samej kategorii: