KOMUNIKACJA POLITYCZNA W AMERYKAŃSKICH KAMPANIACH WYBORCZYCH
KOMUNIKACJA POLITYCZNA W AMERYKAŃSKICH KAMPANIACH WYBORCZYCH
Książka jest pierwszym w polskiej literaturze tak wszechstronnym ujęciem zagadnienia komunikacji politycznej w amerykańskich kampaniach wyborczych:* przedstawia amerykański system medialny:* ukazuje praktykę oraz ocenę kampanii z perspektywy jej głównych uczestników: konsultantów politycznych, dziennikarzy oraz obywateli:* szczegółowo analizuje zawartość, regulacje oraz wpływ wszystkich czterech najważniejszych rodzajów przekazów wyborczych: spotów telewizyjnych, debat, programów informacyjnych, stron internetowych:* odpowiada na pytanie, w jakim stopniu przekazy medialne zawierają treści merytoryczne oraz czy dobrze służą obywatelom:* omawia zjawisko kryzysu komunikacji wyborczej:* zawiera propozycje reform systemu komunikacji politycznej.
Opis
- Język
- PL
- Ilość stron
- 270
- Rodzaj okładki
- MIĘKKA
- Termin realizacji
- 72
16 innych pozycji w tej samej kategorii: