DZIENNIKARZ, MEDIAWORKER, INFLUENCER
DZIENNIKARZ, MEDIAWORKER, INFLUENCER
W dyskursie naukowym pytanie o profesjonalizm zawsze będzie pytaniem podstawowym. Dlatego doceniam przedstawione w tomie tak różne perspektywy teoretyczne i metodologiczne, które prezentują Autorzy, oraz różne obszary tematyczne, do których się odnoszą. Pozwalają ująć problem granic współczesnego dziennikarstwa w obszernej jego różnorodności, wielowątkowości, ale także niejednoznaczności. Proponują również rozwiązania systemowe, które ` choć niełatwe ` nawet jeśli nie przybliżają nas do wyczerpującej odpowiedzi, dziennikarz, mediaworker czy in`uencer projektują pytania o kolejne kon`guracje społeczeństw i ich mediów.Dr hab. Leszek Pułka, prof. Uniwersytet Wrocławski
Opis
- Język
- PL
- Ilość stron
- 178
- Rodzaj okładki
- MIĘKKA
- Termin realizacji
- 72
16 innych pozycji w tej samej kategorii: