DZIENNIKARZ, MEDIAWORKER, INFLUENCER

54,00 zł

DZIENNIKARZ, MEDIAWORKER, INFLUENCER

W dyskursie naukowym pytanie o profesjonalizm zawsze będzie pytaniem podstawowym. Dlatego doceniam przedstawione w tomie tak różne perspektywy teoretyczne i metodologiczne, które prezentują Autorzy, oraz różne obszary tematyczne, do których się odnoszą. Pozwalają ująć problem granic współczesnego dziennikarstwa w obszernej jego różnorodności, wielowątkowości, ale także niejednoznaczności. Proponują również rozwiązania systemowe, które ` choć niełatwe ` nawet jeśli nie przybliżają nas do wyczerpującej odpowiedzi, dziennikarz, mediaworker czy in`uencer projektują pytania o kolejne kon`guracje społeczeństw i ich mediów.Dr hab. Leszek Pułka, prof. Uniwersytet Wrocławski

9788301207502

Opis

Język
PL
Ilość stron
178
Rodzaj okładki
MIĘKKA
Termin realizacji
72
chat Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Ładowanie...