DECYDUJĄCE MOMENTY. JAK BUDOWAĆ DOŚWIADCZENIA, KTÓRE MOGĄ ZMIENIAĆ, PORUSZAĆ I MOTYWOWAĆ

49,90 zł

DECYDUJĄCE MOMENTY. JAK BUDOWAĆ DOŚWIADCZENIA, KTÓRE MOGĄ ZMIENIAĆ, PORUSZAĆ I MOTYWOWAĆ

lt:pgt: Nie ulega kwestii, że oceniając nasze doświadczenia, nie wyciągamy średniej z wrażeń, jakich doznajemy minuta po minucie. Pamiętamy raczej momenty flagowe: szczyty, dołki oraz przejścia. Wspominając swoje doświadczenie z parku Disneya, najlepiej zapamiętamy przejażdżkę rollercoasterem (szczyt) i mysie uszy (koniec). Wszystko inne rozpłynie się w niepamięci.lt:/pgt: lt:pgt: Niestety na co dzień zdajemy się ignorować tę prawidłowość i niezbyt dobrze wychodzi nam inwestowanie w takie pamiętne momenty. Przykłady można mnożyć. Nauczyciel, planując program nauczania na cały semestr, poświęca każdemu działowi taką samą ilość uwagi i nawet nie podejmuje próby stworzenia kilku szczytowych momentów. Menedżer wprowadza firmę w okres szybkiego wzrostu, ale w praktyce jeden tydzień niewiele różni się od następnego. Każdy weekend spędzamy z dziećmi, ale w naszych wspomnieniach wszystkie te dni zlewają się w jedną plamę. lt:stronggt:Jak wyjść poza tę nijakość i tworzyć momenty, które pozostają w pamięci? lt:/stronggt:lt:/pgt: lt:pgt: Na podstawie wieloletnich badań i praktycznych obserwacji bracia Heath pokazują, dlaczego niektóre przełomowe momenty tak naprawdę decydują o tym, kim jesteśmy i w jakim kierunku idą nasze działania oraz jak można kreować doświadczenia, które pozytywnie zmieniają zaangażowanie pracowników, ocenę klientów czy własne rozumienie siebie i świata. W ich książce znajdziesz porywające historie osób, które wyreżyserowały swoje własne wyjątkowe momenty, m.in. hotelarzy, którzy wyczarowali dla swoich gości chwile magii i z całkowicie przeciętnego obiektu stworzyli jedną z najbardziej rozchwytywanych lokalizacji w Los Angeles. Poznasz niezwykłą procedurę, która sprawia, że dwie obce osoby stają się najbliższymi przyjaciółmi po zaledwie 45 minutach spędzonych wspólnie w jednym pokoju (Co się dzieje w trakcie tych trzech kwadransów?), a także historię najmłodszej miliarderki na świecie, która przypisuje swoją niebywałą siłę pytaniu, jakie jej ojciec regularnie zadawał rodzinie przy kolacji. (O co pytał?)lt:/pgt: lt:pgt: Ta książka ma coś do zaoferowania dla każdego lekarza chcącego poprawić jakość doświadczenia pacjenta: lidera wielkiej korporacji, który zastanawia się, jak zwiększyć zaangażowanie pracowników: małej firmy szukającej sposobu na wyróżnienie się z tłumu konkurencji: nauczyciela marzącego o prowadzeniu lekcji, które zapadają w pamięć. Powinien ją przeczytać każdy, kto chce dokonać nadzwyczajnych rzeczy i poszukuje planu działania.lt:/pgt: lt:p style=text-align: center:gt: ***lt:/pgt: lt:pgt: Dawno nie czytałem tak interesującej, praktycznej i przydatnej książki. Mam głowę pełną nowych pomysłów na motywowanie pracowników, uszczęśliwianie klientów, angażowanie uczniów, a nawet planowanie rodzinnych wakacji. Jeśli życie składa się z momentów, to bracia Heath właśnie uświadomili mi, jakimi momentami chcę je wypełnić.lt:/pgt: lt:pgt: lt:stronggt:Adam Grantlt:/stronggt:, autor bestsellerów z listy New York Timesa: lt:emgt:Dawaj i bierzlt:/emgt: oraz lt:emgt:Buntownicylt:/emgt:lt:/pgt: lt:pgt: Chip i Dan to mistrzowie efektownego storytellingu. Dzięki historiom opowiedzianym w lt:emgt:Decydujących momentachlt:/emgt: uświadamiają nam, że możemy stać się bardziej wpływowymi liderami w życiu osobistym i zawodowym, jeśli zaczniemy dostrzegać momenty i nauczymy się je tworzyć.lt:/pgt: lt:pgt: lt:stronggt:Craig Kreegerlt:/stronggt:, dDyrektor generalny Virgin Atlanticlt:/pgt: lt:pgt: Chip Heath ze Stanford i Dan Heath z Uniwersytetu Dukea przekonują, że każda organizacja, która tworzy szczytowe momenty dla swoich klientów, pracowników czy uczniów, uzyska niebagatelne korzyści od wręcz fanatycznej lojalności po wzrost przychodów. Z tej zabawnej i pouczającej lektury dowiesz się, jak tworzyć takie momenty i zdobyć dzięki nim przewagę konkurencyjną.lt:/pgt: lt:pgt: lt:stronggt:Magazyn BizEdlt:/stronggt:lt:/pgt: lt:p style=text-align: center:gt: ***lt:/pgt: lt:pgt: lt:stronggt:Chip Heath lt:/stronggt:jest profesorem w Stanford Graduate School of Business, gdzie prowadzi zajęcia z rozwoju strategii i teorii organizacji. Pomógł ponad 450 start-upom udoskonalić strategię i formy przekazu.lt:/pgt: lt:pgt: lt:stronggt:Dan Heathlt:/stronggt: jest starszym wykładowcą w Center for the Advancement of Social Entrepreneurship (CASE) przy Uniwersytecie Dukea, gdzie wspiera przedsiębiorców działających na rzecz dobra publicznego.lt:/pgt: lt:pgt: Bracia Heath są autorami kilku bestsellerów z listy New York Timesa, m.in. takich tytułów jak lt:emgt:Przyczepne historielt:/emgt:,lt:emgt: Pstryk!lt:/emgt: czy lt:emgt:Decydujlt:/emgt:. Ich książki sprzedały się na całym świecie w nakładzie ponad dwóch milionów egzemplarzy i zostały przetłumaczone na 33 języki.lt:/pgt:

HEATH CHIP
WYDAWNICTWO MT BIZNES SP. Z O.O.
9788380877535

Opis

Język
PL
Ilość stron
338
Data premiery
2021-04-09
Rodzaj okładki
MIĘKKA
Termin realizacji
72
chat Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Ładowanie...