JAK UPADAJĄ GIGANCI I DLACZEGO NIEKTÓRE FIRMY NIGDY SIĘ NIE PODDAJĄ

44,90 zł

JAK UPADAJĄ GIGANCI I DLACZEGO NIEKTÓRE FIRMY NIGDY SIĘ NIE PODDAJĄ

lt:p style`text-align: center:`gt: lt:stronggt:Upadku można uniknąć. Upadek można przewidzieć. Upadkowi można zapobiec.lt:/stronggt:lt:/pgt: lt:pgt: Obserwując ponury krajobraz usiany zgliszczami niegdyś wielkich, a dziś upadłych przedsiębiorstw Jim Collins zaczyna się zastanawiać: Jak to się dzieje, że giganci upadają? Czy upadek można przewidzieć i czy można go uniknąć? Jak nisko musi upaść firma, żeby znaleźć się na drodze prowadzącej nieuchronnie do katastrofy? W jaki sposób może zmienić kurs, na którym się znajduje?lt:/pgt: lt:pgt: W książce lt:emgt:Jak upadają giganciŁ lt:/emgt:Collins szuka odpowiedzi na te pytania, dając przywódcom firm opartą na solidnych podstawach nadzieję, że mogą się nauczyć zapobiegać upadkom i odwracać niekorzystny bieg zdarzeń. W czasie projektu badawczego realizowanego przez cztery lata Collins odkrył pięć etapów zbliżania się do upadku:lt:/pgt: lt:pgt: Etap pierwszy: Pycha będąca wynikiem sukcesu.lt:/pgt: lt:pgt: Etap drugi: Chaotyczne sięganie po więcej.lt:/pgt: lt:pgt: Etap trzeci: Negowanie ryzyka i zagrożenia.lt:/pgt: lt:pgt: Etap czwarty: Rozpaczliwe szukanie ratunku.lt:/pgt: lt:pgt: Etap piąty: Odejście w niebyt lub nieistotność.lt:/pgt: lt:pgt: Dzięki zrozumieniu poszczególnych etapów liderzy firm mogą znacznie ograniczyć ryzyko upadku na samo dno.lt:/pgt: lt:pgt: Wybitne firmy potrafią się podnieść nawet po najdotkliwszym upadku.lt:/pgt: lt:pgt: Każda instytucja bez względu na jej wielkość jest narażona na upadek. W przyrodzie nie ma żadnego prawa mówiącego o tym, że najsilniejsi będą tkwili na szczycie w nieskończoność. Każdy może upaść i nieuchronnie do tego dojdzie. Z badań prowadzonych przez Collinsa wynika jednak, że niektóre firmy nawet po osiągnięciu etapu czwartego potrafią się odrodzić, a w pewnych przypadkach stać się nawet silniejsze niż przedtem.lt:/pgt: lt:pgt: Okazuje się, że upadek jest w dużej mierze krzywdą, którą firmy same sobie wyrządzają, a klucz do odrodzenia znajduje się w naszych rękach. Nie jesteśmy zakładnikami okoliczności, historii ani nawet dotkliwych porażek poniesionych w drodze na szczyt. Nadzieja nie gaśnie, dopóki ostatecznie nie wypadniemy z gry. Giganci upadają, ale też często udaje im się powstać z kolan.lt:/pgt: lt:p style`text-align: center:`gt: ***lt:/pgt: lt:pgt: Jim Collins jest badaczem przedsiębiorstw wielkich, dobrych, słabych i upadłych zarówno tych dopiero rozpoczynających działalność, jak i tych chlubiących się stupięćdziesięcioletnią tradycją. Jest autorem bestsellera Od dobrego do wielkiegoŁ oraz współautorem Wizjonerskich organizacjiŁ. Naucza przywódców z sektora korporacyjnego i społecznego. O jego dokonaniach pisano w FortuneŁ, BusinessWeekŁ, The EconomistŁ, USA TodayŁ i Harvard Business ReviewŁ.lt:/pgt:

COLLINS JIM
WYDAWNICTWO MT BIZNES SP. Z O.O.
9788380876361

Opis

Język
PL
Ilość stron
224
Data premiery
2018-10-12
Rodzaj okładki
MIĘKKA
Termin realizacji
72
chat Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Ładowanie...