PSYCHOLOGIA KONSUMENTA

zł79.00

PSYCHOLOGIA KONSUMENTA

Dlaczego kupujemy produkty luksusowe` Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością` Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu` Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki `Psychologia konsumenta`. Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych. Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia:` klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw), ` analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta, ` perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych.

9788301194864

Data sheet

Język
PL
Ilość stron
458
Data premiery
2021-02-11
Rodzaj okładki
MIĘKKA
Termin realizacji
72
chat Comments (0)
No customer reviews for the moment.
Loading...