
PSYCHOLOGIA KONSUMENTA
PSYCHOLOGIA KONSUMENTA
Dlaczego kupujemy produkty luksusowe` Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością` Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu` Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki `Psychologia konsumenta`. Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych. Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia:` klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw), ` analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta, ` perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych.
Data sheet
- Język
- PL
- Ilość stron
- 458
- Data premiery
- 2021-02-11
- Rodzaj okładki
- MIĘKKA
- Termin realizacji
- 72
16 other products in the same category: