KULINARIA W POLSKIM PRAWIE WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ
KULINARIA W POLSKIM PRAWIE WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ
W prezentowanej publikacji autor udowadnia, że szeroko rozumiane kulinaria mogą być i często są przedmiotem ochrony w prawie własności intelektualnej. Zgodnie z tezą zawartą w książce wytwory człowieka nazywane kulinariami można próbować rozpatrywać jako znaki towarowe, oznaczenia geograficzne, wynalazki, know-how czy wreszcie jako utwory.W opracowaniu autor omawia w szczególności:` oznaczenia jakościowe kulinariów:` wynalazki kulinarne:` znaki towarowe w obszarze kulinariów:` możliwość ochrony kulinariów jako tajemnicy na podstawie ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i kodeksu pracy.Publikacja jest przeznaczona zarówno dla prawników praktyków: sędziów, adwokatów, radców prawnych, rzeczników patentowych, jak i pracowników naukowych, którzy zajmują się prawem własności intelektualnej, a także przedsiębiorców (w tym restauratorów, producentów wyrobów spożywczych), pracowników działów sprzedaży, marketingu i PR w branży wyrobów spożywczych, którzy chcą zrozumieć niełatwe zagadnienia z tej dziedziny prawa.
Data sheet
- Język
- PL
- Ilość stron
- 324
- Rodzaj okładki
- TWARDA
- Termin realizacji
- 72
16 other products in the same category: