PRAWNE I ETYCZNE ASPEKTY REKLAMY ADWOKACKIEJ
PRAWNE I ETYCZNE ASPEKTY REKLAMY ADWOKACKIEJ
Książka jest kompleksowym opracowaniem problematyki reklamy adwokackiej. Uwzględnia zarówno zagadnienia etyczne, jak i prawne na poziomie krajowym, w tym również obowiązujące przedstawicieli palestry regulacje unijne dotyczące tego zagadnienia oraz omawia relacje między nimi. Płynące z tej analizy wnioski wraz z analizą prawną pokazują, jakie możliwości ma adwokat chcący kształtować swój wizerunek w przestrzeni publicznej, a przede wszystkim, jakie obowiązki ma w tym zakresie samorząd adwokacki.W opracowaniu omówiono m.in. takie kwestie jak:` pojęcie i funkcje etyki zawodowej adwokatów:` cele i funkcje reklamy oraz jej rodzaje i formy:` obowiązujące ramy prawne i etyczne reklamy adwokackiej,a także ograniczenie prawa do posługiwania się reklamą adwokacką oraz jej regulacje w innych państwach europejskich w tym zakresie.Książka będzie cenną lekturą nie tylko dla świadczących pomoc prawną adwokatów i radców prawnych, lecz także dla sędziów, podmiotów oferujących usługi reklamowe oraz pracowników naukowych i studentów.
Data sheet
- Język
- PL
- Ilość stron
- 600
- Rodzaj okładki
- TWARDA
- Termin realizacji
- 72
16 other products in the same category: