PRAWNE I ETYCZNE ASPEKTY REKLAMY ADWOKACKIEJ

zł129.00

PRAWNE I ETYCZNE ASPEKTY REKLAMY ADWOKACKIEJ

Książka jest kompleksowym opracowaniem problematyki reklamy adwokackiej. Uwzględnia zarówno zagadnienia etyczne, jak i prawne na poziomie krajowym, w tym również obowiązujące przedstawicieli palestry regulacje unijne dotyczące tego zagadnienia oraz omawia relacje między nimi. Płynące z tej analizy wnioski wraz z analizą prawną pokazują, jakie możliwości ma adwokat chcący kształtować swój wizerunek w przestrzeni publicznej, a przede wszystkim, jakie obowiązki ma w tym zakresie samorząd adwokacki.W opracowaniu omówiono m.in. takie kwestie jak:` pojęcie i funkcje etyki zawodowej adwokatów:` cele i funkcje reklamy oraz jej rodzaje i formy:` obowiązujące ramy prawne i etyczne reklamy adwokackiej,a także ograniczenie prawa do posługiwania się reklamą adwokacką oraz jej regulacje w innych państwach europejskich w tym zakresie.Książka będzie cenną lekturą nie tylko dla świadczących pomoc prawną adwokatów i radców prawnych, lecz także dla sędziów, podmiotów oferujących usługi reklamowe oraz pracowników naukowych i studentów.

9788382464535

Data sheet

Język
PL
Ilość stron
600
Rodzaj okładki
TWARDA
Termin realizacji
72
chat Comments (0)
No customer reviews for the moment.
Loading...