ZGŁOSZENIE ZNAKU TOWAROWEGO W ZŁEJ WIERZE
ZGŁOSZENIE ZNAKU TOWAROWEGO W ZŁEJ WIERZE
Zgłoszenie znaku towarowego w złej wierze skutkuje odmową rejestracji znaku bądź unieważnieniem prawa ochronnego ze skutkiem wstecznym, a w konsekwencji brakiem jego ochrony prawnej. Autorka wyjaśnia, jak należy rozumieć przesłankę złej wiary przy zgłoszeniu znaku, tak by stanowiła narzędzie przydatne dla praktycznej realizacji celów założonych przy jej wprowadzeniu.W książce szczegółowo mówiono następujące kwestie: - koncepcję kryteriów dobrej i złej wiary na gruncie prawa cywilnego: - instytucję zgłoszenia znaku towarowego w złej wierze w prawie unijnym: - rozumienie przesłanki złej wiary przy zgłoszeniu znaku towarowego w prawie polskim w stanowiskach judykatury i nauki prawa: - instytucję zgłoszenia znaku towarowego w złej wierze w kontekście systemowym polskiego prawa znaków towarowych.Opracowanie przeznaczone jest dla prawników praktyków na co dzień zajmujących się sprawami z tego zakresu. Zainteresuje również osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą oraz przedstawicieli spółek cywilnych, handlowych oraz spółdzielni i stowarzyszeń.
Data sheet
- Język
- PL
- Ilość stron
- 468
- Rodzaj okładki
- TWARDA
- Termin realizacji
- 72
16 other products in the same category: