NEUROEDUKACJA JAKO STRATEGIA PRACY Z UCZNIEM DOŚWIADCZAJĄCYM NIEPOWODZEŃ SZKOLNYCH
NEUROEDUKACJA JAKO STRATEGIA PRACY Z UCZNIEM DOŚWIADCZAJĄCYM NIEPOWODZEŃ SZKOLNYCH
W natłoku coraz to nowszych, `atrakcyjniejszych` metod uczenia się gwarantujących sukces edukacyjny warto dostrzec, że podstawą każdej działalności człowieka jest prawidłowe funkcjonowanie jego organizmu jako całości. Niniejsza publikacja jest próbą spojrzenia na edukację, w szczególności uczniów doświadczających niepowodzeń szkolnych na I etapie nauczania, z perspektywy możliwości, jaką oferuje neuroedukacja. Wiedza płynąca z badań nad ludzkim mózgiem może być podstawą do modyfikowania działalności edukacyjnej nauczycieli, ale również samych uczniów. Autorka przedstawia wyniki badań w działaniu prowadzonych wraz z uczniami uczęszczającymi na dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze. Propozycje zawarte w tej publikacji mogą być podstawą samodzielnego konstruowania lekcji dostosowanych do potrzeb ich odbiorców. Oddając głos uczniom, pozwalamy, żeby stali się oni ekspertami oraz żeby wypracowane pomysły mogły być implikowane i modyfikowane w każdej szkolnej rzeczywistości.
Data sheet
- Język
- PL
- Ilość stron
- 254
- Rodzaj okładki
- MIĘKKA
- Termin realizacji
- 72
16 other products in the same category: