PROJEKTANCI EMOCJI. O BUDOWANIU MARKI I KREATYWNYM PRZYWÓDZTWIE W NIKE
PROJEKTANCI EMOCJI. O BUDOWANIU MARKI I KREATYWNYM PRZYWÓDZTWIE W NIKE
lt:pgt:lt:stronggt:Jak stymulować kreatywność w marketingu?lt:/stronggt:lt:/pgt: lt:pgt:lt:stronggt:Jak świadomie tworzyć historie, obrazy i doświadczenia, które wywołują w ludziach poczucie silnej więzi z marką?lt:/stronggt:lt:/pgt: lt:pgt:lt:/pgt: lt:pgt:lt:stronggt:Greg Hoffman lt:/stronggt:pracował niemal trzy dekady w Nike, przebywając zawodową drogę od stażysty do dyrektora marketingu. Pod jego lt:stronggt:kreatywnym przywództwemlt:/stronggt: powstały najbardziej znane i przełomowe kampanie między innymi z zaangażowaniem gwiazd sportu takich jak Michael Jordan, Kobe Bryant czy Cristiano Ronaldo.lt:/pgt: lt:pgt:Co jest najważniejsze w lt:stronggt:kreowaniu marki emocjonalnie bliskiej ludziomlt:/stronggt: i dlaczego nie jest to wbrew pozorom zależne od jej wielkości i zasobów? Hoffman w tej książce skupia się na omówieniu trzech zasad:lt:/pgt: lt:pgt:lt:stronggt: Kreatywność to sport zespołowy:lt:/stronggt:lt:/pgt: lt:pgt:lt:stronggt: Daj się zapamiętać:lt:/stronggt:lt:/pgt: lt:pgt:lt:stronggt: Pozostaw po sobie dziedzictwo a nie tylko wspomnienia.lt:/stronggt:lt:/pgt: lt:pgt:Dowiedz się, jak wyglądała praca nad słynnymi kampaniami Nike od środkaŁ. Wykorzystaj sprawdzone przez Hoffmana lt:stronggt:strategie tworzenia historii, odblokuj kreatywność i buduj trwałe więzi lt:/stronggt:między marką a odbiorcami.lt:/pgt: lt:pgt:lt:/pgt: lt:pgt:lt:stronggt:***lt:/stronggt:lt:/pgt: lt:pgt:lt:emgt:W tej książce podzielę się wiedzą i zasadami, które gromadziłem przez trzydzieści lat pracy. Przeanalizuję, jak wiele z moich procesów kreatywnych i zasad było inspirowanych bezpośrednio doświadczeniami uczestników życia sportowego samych sportowców, trenerów i drużyn. Mam nadzieję, że czytelnicy dostrzegą, iż wspomniane procesy i zasady mają uniwersalne zastosowanie dla dużych i małych marek. Przede wszystkim książka ta ma być użytecznym planem dla biznesu, marketingu i kreatywnych profesjonalistów, niezależnie od tego, czy mówimy o twórcach działających w pojedynkę, czy o zespołach składających się z dwóch, czy z tysiąca osób. Jeśli zastosujesz w praktyce zawarte tu przemyślenia, może to wzmocnić ciebie jako lidera, twój zespół i twoją markę i pomóc ci osiągnąć poziom kreatywnej doskonałości, który pozwoli ci budować trwałe więzi z konsumentami.lt:/emgt:lt:/pgt: lt:pgt:lt:/pgt: lt:pgt:lt:stronggt:BIOGRAMlt:/stronggt:lt:/pgt: lt:pgt:lt:stronggt:Greg Hoffmanlt:/stronggt:lt:/pgt: lt:pgt:Czołowy autorytet w dziedzinie marketingu i brandingu, przez dwadzieścia siedem lat związany zawodowo z Nike, w tym jako CMO. W 2015 został uznany przez Fast Company za jedną z najbardziej kreatywnych osób w biznesie. Trafił na listy lt:emgt:50 Most Innovative CMOslt:/emgt: według Business InsiderŁ orazlt:emgt: Power Playerslt:/emgt: magazynu AdAgeŁ. Poza wieloletnim doświadczeniem w marketingu Nike jest doceniany również za poruszanie tematów zrównoważonego rozwoju i wzmacniania równości.lt:/pgt:
Data sheet
- Język
- PL
- Ilość stron
- 368
- Data premiery
- 2024-09-11
- Rodzaj okładki
- MIĘKKA
- Termin realizacji
- 24
5 other products in the same category: