
WŁASNA FIRMA KROK PO KROKU DZIAŁAJ SKUTECZNIE NA KAŻDYM ETAPIE ROZWOJU SWOJEGO BIZNESU
WŁASNA FIRMA KROK PO KROKU DZIAŁAJ SKUTECZNIE NA KAŻDYM ETAPIE ROZWOJU SWOJEGO BIZNESU
lt:pgt: Masz pomysł na firmę i zastanawiasz się, w jaki sposób przejść przez kolejne etapy jej rozwoju, omijając po drodze liczne przeszkody? Jak myśleć strategicznie i jednocześnie działać operacyjnie? Jak pozyskiwać klientów i zwiększać sprzedaż? Jak skutecznie reklamować swoje produkty lub usługi? Jak delegować zadania, rozliczać i motywować pracowników? Jak kontrolować finanse i budżet? Pomoże ci w tym książka Grzegorza Krzemienia, przedsiębiorcy, który od lat z sukcesami działa w branżach internetowej i reklamowej.lt:/pgt: lt:pgt: lt:stronggt:Cenne lekcje z prowadzenia własnego biznesu w Polscelt:/stronggt:lt:/pgt: lt:pgt: Autor jest menedżerem z dwudziestoletnim doświadczeniem, które zdobył, rozwijając jedną z najlepszych na rynku agencji interaktywnych od pomysłu do stabilnej i zyskownej organizacji z uporządkowaną strukturą. W książce dzieli się doświadczeniami, przywołując liczne przykłady i proponując konkretne rozwiązania. Adresuje je nie tylko do tych, którzy zaczynają w biznesie, lecz także do działających w nim od lat i nieustannie mierzących się z rynkowymi wyzwaniami i dylematami.lt:/pgt: lt:pgt: O wyjątkowości tej książki stanowią liczne praktyczne wskazówki, a także mocne osadzenie jej w polskich realiach rynkowych. Poza wszystkim zaś Grzegorz Krzemień nie mówi o rozwoju biznesu w kategoriach rychłego sukcesu. Wręcz przeciwnie, zwraca uwagę na mnóstwo problemów oraz na fakt, że nie wszystkim się udaje, a w każdym razie że sukces niekoniecznie nadchodzi szybko bądź za pierwszym razem.lt:/pgt: lt:pgt: lt:stronggt:Wszystko, co z perspektywy osoby zarządzającej jest istotne w rozwoju rmylt:/stronggt:lt:/pgt: lt:pgt: Linearna struktura książki oraz podział na poszczególne etapy rozwoju biznesu ułatwiają nawigację i odnalezienie się we właściwym momencie. Autor szczegółowo omawia najważniejsze obszary rozwoju firmy w podziale na takie płaszczyzny jak Biznes i organizacja, Ludzie, Klienci, Ty (jako właściciel i zarządzający), Marketing oraz Branża. Można książkę czytać od wybranego fragmentu, który czytelnika interesuje np. ze względu na etap rozwoju firmy czy też konkretny problem zarządczy lub sprzedażowy.lt:/pgt: lt:pgt: Dowiesz się z niej, które i w jakim stopniu czynniki wpływające na firmę decydują o jej sukcesie. Jak lt:stronggt:rozwijać ofertęlt:/stronggt:, uwzględniając lt:stronggt:trendylt:/stronggt: oraz lt:stronggt:zmienne potrzeby klientówlt:/stronggt:, i jak budować z nimi lt:stronggt:trwałe relacjelt:/stronggt:. Autor podpowiada, jak budować lt:stronggt:sprawną strukturę, zarządzać ludźmi i motywowaćlt:/stronggt: ich, a także jak rozwijać kompetencje lt:stronggt:marketingowelt:/stronggt: firmy. Co najważniejsze zaś, wyjaśnia, w jaki sposób w miarę rozwoju własnego biznesu mierzyć się z problemami oraz odnajdywać w coraz bardziej złożonych warunkach działania na drodze do budowy stabilnej i zyskownej firmy.lt:/pgt: lt:p style`text-align: center:`gt: ***lt:/pgt: lt:pgt: lt:stronggt:Grzegorz Krzemieńlt:/stronggt: - Od 1996 roku związany jest z branżą digitalową, jeden z jej pionierów w Polsce. Twórca i szef agencji GoldenSubmarine, jednej z największych spośród niezależnych agencji na rynku. Absolwent AGH Krakowie i SGH w Warszawie (studia doktoranckie).lt:/pgt: lt:pgt: Firma, którą stworzył i którą kieruje, trzykrotnie uzyskała tytuł Agencji Interaktywnej Roku w tym, jako jedyna w Polsce, dwa razy z rzędu (2017 i 2018) przyznawany na podstawie wyników finansowych oraz badań satysfakcji klientów. GoldenSubmarine ma na koncie także wyróżnienia Zaufanie RokuŁ (PressŁ, 2016), Wynik rokuŁ (PressŁ, 2017), i Partner na LataŁ (MMPŁ, 2016). W 2018 roku Grzegorz Krzemień otrzymał tytuł Człowieka roku za całokształt dotychczasowych dokonań, przyznany przez IAB Polska. Wcześniej, w roku 2017, otrzymał wyróżnienie AdMan redakcji magazynu PressŁ.lt:/pgt: lt:pgt: Jest przewodniczącym Branżowej Rady ds. Kompetencji certyfikatu Dimaq. Współautor podręcznika E-marketingŁ (2018) oraz autor poradnika menedżera Serwis firmowyŁ (Warszawa 2009). Jest wykładowcą Akademii im. Leona Koźmińskiego, a także jurorem konkursów reklamowych w Polsce. Twórca firmowego bloga: blog.goldensubmarine.com, który rozwija od lat.lt:/pgt:
Data sheet
- Język
- PL
- Ilość stron
- 256
- Data premiery
- 2019-09-05
- Rodzaj okładki
- MIĘKKA
- Termin realizacji
- 72
16 other products in the same category: