SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU JAKO INSTRUMENT BUDOWANIA REPUTACJI I ZAUFANIA DO INSTYTUCJI FINANSOWYCH
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU JAKO INSTRUMENT BUDOWANIA REPUTACJI I ZAUFANIA DO INSTYTUCJI FINANSOWYCH
Reputacja i zaufanie są warunkiem koniecznym w działalności tradycyjnych oraz alternatywnych instytucji finansowych, które doko-nują transferu kapitału pieniężnego w gospodarce od deponentów do kredytobiorców. Doświadczenia polskie i międzynarodowe wskazują, że reputację i zaufanie buduje się latami, a można ją utracić bardzo szybko. Kryzys zaufania i utrata reputacji wobec kon-kretnej instytucji mogą przenosić się na ocenę całego sektora usług finansowych. Jednym z instrumentów budowania reputacji i zau-fania na rynku usług finansowych jest stosowanie w praktyce koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu, m.in. poprzez odpo-wiedzialne kredytowanie, rzetelne informowanie i edukację konsumentów, odpowiedzialną sprzedaż produktów finansowych oraz stosowanie w działalności zasad etycznych.Monografia zawiera teksty naukowców i praktyków dotyczące takich zagadnień, jak:` ryzyko reputacyjne instytucji finansowych i jego mitygacja,` reputacja FinTech ,` audyt reputacyjny w instytucjach finansowych,` standardy ochrony, świadomość i edukacja konsumenta na rynku finansowym,` działania społeczne banków w Polsce i ich ocena,` konflikt między działalnością doradców i instytucji finansowych,` odpowiedzialna i etyczna sprzedaż produktów finansowych.Problematyka poruszana w monografii jest aktualna i ważna, szczególnie wobec obserwowanych nie tylko na polskim rynku praktyk sprzedażowych społecznie nieodpowiedzialnych (misselling). Monografia jest adresowana do pracowników naukowych, studentów uczelni kierunków ekonomicznych i społecznych, pracowników oraz zarządzających instytucjami finansowymi, a także ich klientów.
Data sheet
- Język
- PL
- Ilość stron
- 260
- Rodzaj okładki
- MIĘKKA
- Termin realizacji
- 72
16 other products in the same category: