SKUTECZNA KOMUNIKACJA W NOWOCZESNEJ ORGANIZACJI
SKUTECZNA KOMUNIKACJA W NOWOCZESNEJ ORGANIZACJI
Jak skutecznie komunikować się ze swoimi konsumentami w dobie nowych mediów i zmieniających się trendów` Jak nawiązywać trwałe relacje z partnerami biznesowymi` Jak motywować pracowników i dawać im poczucie satysfakcji z pracy` Odpowiedzi na te pytania zawiera prezentowana publikacja.W książce autorzy omawiają użyteczne teorie i praktyczne wskazówki, pomocne w prowadzeniu zewnętrznej i wewnętrznej komunikacji przedsiębiorstw. Publikacja zawiera m.in.:- omówienie trendów w komunikacji społecznej i biznesowej u progu XXI wieku:- szerokie, praktyczne omówienie zasad budowania partnerskich relacji B2B i obsługi klienta:- przegląd narzędzi i działań komunikacyjnych kierowanych do odbiorców końcowych B2C:- wskazówki dotyczące prowadzenia motywującej komunikacji wewnętrznej:- porady na temat budowania wartości dodanej organizacji w duchu CSR.
Data sheet
- Język
- PL
- Ilość stron
- 230
- Rodzaj okładki
- MIĘKKA
- Termin realizacji
- 72
16 other products in the same category: