REKLAMA CYFROWA PODRĘCZNIK
REKLAMA CYFROWA PODRĘCZNIK
W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swoją wiedzę. W tym celu warto sięgnąć po prezentowaną książkę, w której Andrew McStay z pasją analizuje działania reklamowe największych światowych firm medialnych i przedstawia szeroki zakres bieżących zmian.Autor podkreśla rolę kreatywności, ale docenia też wkład sztucznej inteligencji w reklamę: komentuje pozorny podział między technikami i artystami w reklamie: omawia zjawiska gromadzenia przez analityków informacji na temat naszego życia: porusza kwestię etyki i praktyk reklamowych adresowanych do dzieci w środowisku cyfrowym. Uwzględniając dynamikę zmian, ukazuje praktyczne działania, w których łączy perspektywy branżowe i naukowe z inspirującymi przykładami.Dużą zaletą książki jest jej przejrzysty układ ` czytelnik może szybko przejść do interesujących go zagadnień i pominąć znane mu treści. Nie jest też ona zamkniętą wykładnią wiedzy, ale zachęca do rozważań i realizacji własnych pomysłów. To niezbędne źródło informacji dla praktyków, a także idealny pad ręcznik dla studentów kierunków z takich dziedzin, jak: reklama, media, komunikacja, marketing czy biznes.
Data sheet
- Język
- PL
- Ilość stron
- 306
- Rodzaj okładki
- MIĘKKA
- Termin realizacji
- 72
16 other products in the same category: