PUBLIC RELATIONS ORGANIZACJI W ZARZĄDZANIU SYTUACJAMI KRYZYSOWYMI ORGANIZACJI
PUBLIC RELATIONS ORGANIZACJI W ZARZĄDZANIU SYTUACJAMI KRYZYSOWYMI ORGANIZACJI
Publikacja obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacją kryzysową na poziomie komunikowania się z otoczeniem ` za pośrednictwem mediów instytucjonalnych lub też wykorzystując tzw. media własne. Wszystkie zagadnienia omówione zostały z perspektywy modelowych rozwiązań i zilustrowane przykładami realnych kryzysów wraz z ich analizą. W związku z faktem, iż w obecnej praktyce gospodarczej Internet jest środowiskiem potrafiącym generować kryzysy i/lub dystrybuować je w sposób całkowicie niezależny i bez kontroli firmy, duża uwaga została zwrócona właśnie na ten aspekt komunikacji tzw. zapośredniczonej przez komputer.
Data sheet
- Język
- PL
- Ilość stron
- 268
- Rodzaj okładki
- MIĘKKA
- Termin realizacji
- 72
16 other products in the same category: